loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توزیع 8 کتاب بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی

نویسندگان مرتبط : موسسه جهادی - کمیته انتشارات و تبلیغات

معاون سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی از انتشار هشت عنوان کتاب در قالب بسته جهادی از سوی بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این بسته جهادی در اردوهای بسیج دانشجویی سراسر کشور توزیع شده است.

مجتبی باستان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این بسته جهادی در راستای سه رویکرد «تعمیق و تخصصی پرداختن به عرصه‌های جهاد سازندگی»، «تبلیغ و ترویج فعالیت‌های جهاد سازندگی» و «توسعه اقدامات آموزشی و توجیهی» از سوی معاونت سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: جلد نخست این بسته جهادی با عنوان «اردوهای جهادی؛ مقدمه‌ای بر حرکت جهادی» درباره فضای آموزشی و فعالیت‌ها در اردوهای جهادی و جلد دوم با نام «رسم هجرت؛ درآمدی بر مبانی حرکت‌های جهادی» درباره فلسفه و ضرورت برپایی اردوهای جهادی و مقدمات اردوها منتشر شده است.

وی افزود: مجلدهای سوم و چهارم مجموعه نیز با عنوان‌های «اصول مدیریت اردوهای جهادی» و «آسیب‌شناسی اردوهای جهادی از نمای پیام‌رسانی فرهنگی» به چاپ رسیده است.

باستان یادآور شد: چهار عنوان کتاب دیگر این بسته جهادی با عناوین «راهنمای جهادی در عرصه‌های فرهنگی»، «راهنمای جهادی در عرصه‌های آموزشی»‌،‌ «راهنمای جهادی در عرصه‌های بهداشت و سلامت» و «راهنمای جهادی در عرصه‌های عمرانی» منتشر شده است.

وی با تاکید بر اینکه این آثار از سوی گروه تالیف معاونت سازندگی بسیج دانشجویی منتشر شده، افزود: در سال جاری این آثار در تمام اردوهای جهادی برپا شده توسط بسیج دانشجویی در کشور توزیع و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

این کتابها به زودی تهیه شده و از طریق سایت پاتوق کتاب و فروشگاه موسسه کتاب فردا توزیع خواهند شد.

سه‌شنبه 3 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط