loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیدگاه‌های شهید بهشتی درباره آموزش و پرورش

نویسندگان مرتبط : سید محمد حسینی بهشتی

چاپ دوم کتاب «الگوی حضور» به زودی راهی بازار نشر خواهد شد. مولف در این اثر به شرح زندگانی استاد شهید بهشتی و همچنین بیان نقش، جایگاه و دیدگاه‌های ایشان در نظام آموزش و پرورش کشور پرداخته است.

محمدحسین محبت‌پناه، مدیر داخلی انتشارات مدرسه، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر اظهار داشت: کتاب «الگوی حضور» با توجه به نیازی که از سوی روحانیون حوزه علمیه قم در راستای همکاری با وزارت آموزش و پرورش احساس می‌شد، به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: این نوشتار می‌تواند به عنوان الگویی مناسب برای روحانیونی که با مدارس در ارتباطند، مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر روحانیون، معلمان نیز مخاطبان این اثر را تشکیل می‌دهند.

مدیر داخلی انتشارات مدرسه یادآور شد: مخاطبان در کتاب «الگوی حضور» با دیدگاه‌های استاد شهید بهشتی درباره آموزش و پرورش آشنا می‌شوند. همچنین این اثر دربردارنده تصاویری از مراحل مختلف زندگی استاد شهید بهشتی تا پیش از شهادتشان است.

محبت‌پناه تصریح کرد: خاطرات استاد شهید بهشتی، یاران ایشان و خانواده استاد شهید بهشتی درباره تاکیدی که ایشان بر شیوه تعلیم و تربیت موثر داشتند، بخشی از این کتاب را تشکیل داده‌اند.

وی افزود: تربیت دینی، نظم، برقراری ارتباط و تاثیر آن بر فراگیری دانش‌آموزان و نقش مطالعه و کتاب‌های درسی، از جمله موضوع‌هایی‌اند که استاد شهید بهشتی در این اثر به توضیح آنها پرداخته است.

مدیر داخلی انتشارات مدرسه در پایان گفت: انتشارات مدرسه با هدف ارایه الگوهایی از روحانیون فعال در آموزش و پرورش، کتاب‌های دیگری در این حوزه را در دست چاپ دارد که از جمله آنها می‌توان به کتابی اشاره کرد که مولف در آن به بررسی دیدگاه‌های استاد شهید مرتضی مطهری درباره آموزش و پرورش پرداخته است. این کتاب به زودی آماده و راهی بازار نشر خواهد شد.

چاپ دوم کتاب «الگوی حضور» اثر حسین رودسری در شمارگان 5000 نسخه و بهای 50 هزار ریال به زودی از سوی انتشارات مدرسه روانه بازار کتاب می شود.

گفتنی است همه آثار شهید بهشتی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 3 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط