loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ثبت نام دوره آموزشی بررسی تحولات جهان اسلام

اتحادیه بین المللی امت واحده ( مجری نخستین کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه) برای دومین سال پیاپی، دوره آموزشی - تشکیلاتی برگزار می نماید.

این دوره آموزشی از 24 الی 29 تیرماه و با تمرکز بر مسائل حوزه جهان اسلام و با رویکرد ترویج و تعمیق رهیافت های جهانی انقلاب اسلامی و همچنین شناسایی و بکارگیری نیروهای مستعد و کارآمد در زمینه مسائل جهان اسلام برگزار می‌ شود.

بدیهی است با توجه به تحولات اخیر منطقه و خیزش ملت های مسلمان و سناریوهای بازیگران عمده بین المللی برای ایفای نقش در این تحولات و انحراف انقلاب های مردمی، تمرکز اصلی مباحث و موضوعات آموزشی این دوره پیرامون مطالعات منطقه ای و بررسی مسائل جاری منطقه و آینده تحولات آن است.

در این دوره آموزشی، اساتید برجسته مسائل حوزه جهان اسلام و مطالعات منطقه ای نظیر حجج اسلام احمد مبلغی، سید ابولحسن نواب و دکتر سید عباس صالحی ، دکتر سعد الله زارعی، دکتر یعقوب توکلی، دکتر صادق الحسینی، دکتر رویوران، شیخ یوسف عباس، شیخ عبدالله دقاق و ... حضور خواهند داشت.

از دیگر ویژگی های برجسته این دوره آموزشی می توان به حضور طلاب خارجی در کنار دانشجویان ایرانی اشاره نمود.

" نقش و جایگاه ایران در قبال انقلاب های منطقه"، " بررسی نقاط قوت و ضعف شبکه های العالم و پرس در پوشش تحولات منطقه"، " اسلام در اروپا؛ از اسلام هراسی تا فرصت های گسترش اسلام"، " حقوق بشر؛ ظرفیت مغفول "، " بررسی ماهیت و ابعاد تروریسم اقتصادی"،" مبانی، راهکارها و شبهات وحدت "، " موانع وحدت1: جریان شناسی گروه های سلفی"، " موانع وحدت2: جریان شناسی گروه های شیعی ضد وحدت"، "بررسی تحولات و مسائل روز مصر، تونس، لیبی، یمن، اردن، سوریه، لبنان و بحرین در جلسات متعدد و با حضور کارشناسان مطالعات منطقه ای" برخی از سرفصل های این دوره آموزشی را تشکیل می دهد.

گفتنی است این دوره در اردوگاه حضرت صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار خواهد شد و متقاضیان می توانند برای ثبت نام در دوره آموزشی به سایت اتحادیه امت واحده به آدرس www.unified-ummah.com مراجعه نموده و فرم مربوطه را به ایمیل سایت ارسال نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۸۷۷۴۱۷ تماس حاصل نمایید.

چهارشنبه 4 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط