loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایتی از 9 سال زندگی حضرت علی (ع) با حضرت صدیقه (س) منتشر شد

انتشارات مرتبط : کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : آزاده اسکندری

کتاب «حیدر» روایتی خطی، یک‌دست و درهم‌تنیده از 9 سال زندگی مولی‌الموحدین علی (ع) با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها را به مخاطب ارائه می‌کند، این اثر امروز از سوی کتابستان معرفت منتشر شد.

سه‌شنبه 30 دی 1399

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «حیدر» نوشته آزاده اسکندری توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

آنچه تاکنون از زندگی و زمانه مولای متقیان علی (علیه‌السلام) شنیده یا خوانده‌ایم پاره‌هایی پراکنده از مشهورات است و دانش ما محدود به روایت‌هایی است که نمی‌دانیم دقیقاً کجای زندگی امیرالمؤمنین جلوه کرده‌اند.

اما این بار در کتاب «حیدر» با روایتی خطی، یک‌دست و درهم‌تنیده از 9 سال زندگی مولی‌الموحدین علی (ع) با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مواجهیم. روایتی که راوی‌اش حیدر (ع) است. از زبان مولا می‌خوانیم که از سال دوم تا یازدهم هجری چه گذشت. از روزهای نزدیک به ازدواج حضرت امیر (ع) تا روزهای بعد از شهادت حضرت زهرا سلام‌الله ‌علیها.

هر آنچه از زندگی مشترک، نبردها و روزگار پرفرازونشیب به‌طرزی پراکنده در منابع شیعه و سنی ثبت شده است، از دید نویسنده دور نمانده و در تلاشی عالمانه با اتکا و ارجاع بر بیش از 120 منبع متقن، تصویری روشن و یک‌پارچه از زندگی مولی‌الموحدین در «حیدر» بر کاغذ نشانده است.

این کتاب در 380 صفحه و با قیمت 60 هزار تومان توسط نشر کتابستان روانه بازار نشر شده است.

برای خرید کتاب «حیدر» اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط