loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آتش به اختیار» بایرامی رونمایی می‌شود

نویسندگان مرتبط : محمدرضا بایرامی

آیین رونمایی از رمان "آتش به اختیار" نوشته محمدرضا بایرامی، چهارشنبه یکم تیر 90 برگزار می‌شود. بخش مهم و عمده خاطرات بایرامی از روزهای پایانی جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، رمان "آتش به اختیار" را شکل داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدرضا بایرامی، نویسنده رمان "آتش به اختیار" و محمدرضا گودرزی، مدرس داستان‌نویسی و منتقد در آیین رونمایی از این رمان حضور خواهند داشت.

ماجراهای "آتش به اختیار" در روزهای پایانی جنگ و دشت‌های گرم جنوب کشور رخ داده‌اند. در واقع این اثر، در برگیرنده بخشی دیگر از صحنه‌های خاطرات بایرامی است که قسمتی از آن‌ها را در کتاب "هفت روز آخر" نوشته‌ است.

این اثر در قطع رقعی و 263 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسیده است.

آیین رونمایی از کتاب "آتش به اختیار" با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 3، ساعت 19 چهارشنبه یکم تیر در مجموعه فرهنگی قلهک، واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، ابتدای خیابان یخچال، باغ موزه آب آغاز می‌شود.

از بایرامی کتابهای زیر در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
در مینودر
دشت شقایق ها
سه روایت از یک مرد
عبور از کویر: بر اساس زندگی سردار شهید حاج علی محمدی پور
هفت روز آخر
پاییز صحرا
پل معلق

سه‌شنبه 10 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط