loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فردا؛ نشست «بررسی حرکت بیداری در اروپا» در قم

پژوهشکده مطالعات منطقه‎ای پژوهشگاه بین‏المللی المصطفی(ص) نشست علمی بررسی و تحلیل حرکت بیداری در اروپا را با حضور دکتر یونس نوربخش (رئیس مرکز تخصصی مطالعات بین‏المللی دینی)، دکتر محمدحسین مختاری (معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) و حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی (جانشین رئیس پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص)) در قم برگزار می‏نماید.
رهبر انقلاب اسلامی حرکت بیداری کنونی در غرب آسیا و شمال افریقا را امتداد حرکت عظیم ملت ایران خواندند و چندی پیش بیان کردند که این حرکت بیداری قطعاً تا قلب اروپا پیش خواهد رفت و ملت‌های اروپا بر ضد سیاستمداران و زمامداران خود ـ که آنها را تسلیم محض سیاست‌های فرهنگی و اقتصادی امریکا و صیهونیست‌ها کرده‌اند ـ به‌پا خواهند خواست.
پژوهشکده مطالعات منطقه‎ای پژوهشگاه بین‏المللی المصطفی(ص) وابسته به جامعه المصطفی(ص) العالمیه این نشست علمی را در راستای تحلیل پیش‏بینی مقام معظم رهبری خصوص بیداری در اروپا برگزار می‏نماید. پیش بینی می شود این نشست‏های تحلیلی با موضوعات مختلف و اساتید دیگر ادامه یابد.
نشست «بررسی و تحلیل حرکت بیداری در اروپا»، فردا چهارشنبه (11 / 3 / 90) از ساعت 10:30 الی 13 در پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) قم (به نشانی بلوار امین، سه راه سالاریه، جامعه العلوم، بلوک 3، طبقه 3، سالن اجتماعات) برگزار می گردد و حضور برای علاقمندان و خبرنگاران آزاد است.

سه‌شنبه 10 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط