loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«او یک مدرس بود» در بازار کتاب

کتاب «او یک مدرس بود» نوشته مهدی آقایی از سوی دفتر نشر معارف قم منتشر شد. در این کتاب خاطراتی از تیزبینی سیاسی، اخلاق، سلوک و منش اجتماعی و فردی شهید مدرس به همراه آرای امام خمینی(ره) درباره وی عنوان شده‌اند.

نویسنده در این کتاب می‌کوشد علاوه بر نگاهی کلی به زندگانی شهید آیت‏الله سید حسن مدرس(ره)، خاطراتی از زندگانی او را نیز بازنویسی کند.

آیت‌الله سیدحسن مدرس از علما و نمایندگان برجسته، مبارز ضداستبدادی مجلس شورای ملی ایران و از مخالفان اصلی رضاخان بود. امام خمینی(ره) درباره شهید مدرس سخنان متعددی بیان کرده‌اند و عامل قدرت معنوی، ایمان، ساده‌زیستی، شجاعت و شهامت و امانتداری او را این می‏دانستند که او به معنای واقعی، دست پرورده دین و انسانی وارسته از هوای نفس و عبد خداوند بود.

چاپ نخست کتاب «او یک مدرس بود» در شمارگان2000 نسخه، 144 صفحه و بهای 14000 ریال از سوی دفتر نشر معارف قم روانه بازار کتاب شد.

این کتاب به زودی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع خواهد شد.

پنجشنبه 12 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط