loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«انقلابی‌ بودن و انقلابی‌ ماندن» منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : حسن رحیم پور ازغدی

کتاب «انقلابی بودن و انقلابی ماندن» گردآوری امیر میرآبی هفته آتی به مناسبت بزرگداشت مقام امام‌خمینی (ره) از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان بسیج دانشجویی منتشر و در دانشگاه‌های کشور توزیع می‌شود.

مسوول مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: این کتاب دارای یک مقدمه و چند مقاله از حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و حسن رحیم‌پور اذغدی درباره مباحث انقلاب اسلامی ایران است.

داوود گودرزی در ادامه افزود: مقدمه این کتاب به مقایسه انقلاب ایران و سایر انقلاب‌های دنیا پرداخته است و بخشی از متن کتاب نیز به مباحثی درباره ویژگی‌های نیروهای انقلابی در ایران و روش‌های تداوم انقلابی ماندن نیروها اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: ‌یکی از دغدغه‌های کنونی مسوولان فرهنگی کشور پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی، بحث تداوم بخشیدن به فعالیت‌های نیروهای انقلابی و حفظ روحیه دینی و انقلابی در آنهاست و انتشار این آثار نیز زمینه را برای تداوم بخشی به ارزش‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در مسیر دستیابی به انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

مسوول مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه کتاب «انقلابی‌ بودن و انقلابی‌ ماندن» ابتدای هفته آتی منتشر می‌شود، افزود: ‌این اثر پس از انتشار در دانشگاه‌ها، بسیج دانشجویی و بازار کتاب توزیع خواهد شد.

وی همچنین درباره کتاب «آخرین دغدغه‌های امام‌خمینی (ره)» گفت: این اثر گزیده جلد بیست و یکم صحیفه نور امام خمینی (ره) است که سال گذشته درباره مطالب کتاب یک مسابقه کتابخوانی اینترنتی برگزار شد و اکنون این کتاب از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های بسیج دانشجویی به چاپ سوم رسیده است.

‌کتاب «انقلابی بودن و انقلابی ماندن» در 150 صفحه و شمارگان 10 هزار نسخه از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های بسیج دانشجویی منتشر می‌شود.

پنجشنبه 12 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط