loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«بیداری اسلامی در کلام امام خامنه‌ای» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه ی مستشهدین وصال | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

کتاب بیداری اسلامی در کلام امام خامنه ای منتشر شد. کتاب “بیداری اسلامی” در منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب که به خاستگاه ها، عوامل و مولفه های بیداری اسلامی اشاره دارد، در قم منتشر شد. این کتاب به گزاره شناسی بیداری اسلامی در بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) می پردازد ، که مجموعه ای کامل از سخنان رهبر معظم انقلاب در این موضوع از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۰ می باشد.

کتاب “بیداری اسلامی” در منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب که به خاستگاه ها، عوامل و مولفه های بیداری اسلامی اشاره دارد، در قم منتشر شد.

این کتاب به گزاره شناسی بیداری اسلامی در بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) می پردازد ، که مجموعه ای کامل از سخنان رهبر معظم انقلاب در این موضوع از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۹۰ می باشد.

کتاب بیداری اسلامی در شش فصل با عناوین؛ ضرورت های بیداری اسلامی، عوامل پیدایش بیداری اسلامی، شاخصه ها و مولفه های بیداری اسلامی ، وظایف، راهکارها و فرصت های بیداری اسلامی، آسیب ها و تهدید های بیداری اسلامی و تحقق بیداری اسلامی توسط محمد حسن رضایی جمع آوری و تنظیم شده است.

مجموعه مذکور با تلاش موسسه مستشهدین وصال و با همکاری نهضت جهانی مقاومت در ۱۲۰ صفحه در تیراژ ۳۰۰۰ نسخه منتشر گردیده است.

در قسمتی از این کتاب این چنین آمده است:

امروز دنیا در زیر بار سنگین تحمیلات ناشى از تمدن مادى به ستوه آمده است و دنبال راه نجاتى میگردد. آنچه که شما امروز از بیدارى اسلامى در برخى از کشورهاى اسلامى مثل مصر و تونس ملاحظه میکنید، یک نشانه و نمونه‌اى از به‌ستوه‌آمدگى بشریت است. وقتى شیاطین بر زندگى مردم غالب میشوند – که شیاطین انس از شیاطین جن خطرناک‌ترند – مستکبران عالم که در زندگى اجتماعى مردم، زندگى خصوصى مردم، در اقتصاد مردم، در فهم و بینش مردم دخالت میکنند و آنها را به راه‌هاى بیراهه میکشانند، زندگى فضاى تاریک پیدا میکند و این فضاى سنگین و تاریک با فطرت انسانها ناسازگار است و بالاخره فطرت انسان بیدار میشود؛ این آن چیزى است که امروز دارد در دنیا اتفاق مى‌افتد. (بیانات در دیدار مسئولان نظام درروز میلاد پیامبر(ص( ۲/۱۲/۱۳۸۹

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به سایت پاتوق کتاب به آدرس www.bookroom.ir مراجعه فرمایند یا با شماره ۰۲۵۱۷۷۴۶۹۹۲ تماس حاصل فرمایند.

سه‌شنبه 17 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط