loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فعالیت موسسه فرهنگی و هنری مرکز اسناد انقلاب

نویسندگان مرتبط : مرکز اسناد انقلاب اسلامی

سسه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز می‌کند. این موسسه بستری برای فرآوری محصولات مرتبط با کتاب و اطلاعات مرکز اسناد انقلاب اسلامی فراهم خواهد کرد.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در صدد است در این موسسه تازه تاسیس فرهنگی و هنری‌ بر اساس فرآوری تولیدات مکتوب خود به تولید فیلم سینمایی، موسیقی، تئاتر، پوستر و عکس بپردازد.

ترجمه آثار به زبان‌های خارجی و بالعکس، برگزاری جلسه‌های معرفی و نقد کتاب و نشریه، مشارکت در برگزاری همایش، سمینار و برگزاری نمایشگاه‌ و جشنواره‌های فرهنگی و هنری، مبادلات فرهنگی و هنری در حوزه کتاب، اسناد، مطبوعات و نرم‌افزار، طراحی و اجرای نظام‌های اطلاع‌رسانی و ایجاد کتابخانه، عرضه فیلم‌های ویدئویی درباره انقلاب اسلامی برخی از محورهای فعالیت‌های موسسه فرهنگی و هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی‌اند.

همچنین در این موسسه، دفتر خدمات‌رسانی به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در حوزه‌های تاریخ، سیاسی و انقلاب اسلامی تاسیس و فعالیت‌هایی در عرصه کتاب الکترونیک و پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

مهدی رمضانی، معاون انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، مدیریت موسسه فرهنگی و هنری این مرکز را به عهده دارد.

غالب آثار مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 17 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط