loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

3 کتاب در حوزه جهاد سازندگی به چاپ می‌رسند

نویسندگان مرتبط : موسسه جهادی - کمیته انتشارات و تبلیغات

سه عنوان کتاب جهاد سازندگی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و اخلاقی به زودی از سوی معاونت سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور منتشر می‌شوند.

معاون سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این آثار با عنوان‌های «اخلاق جهادی»، «دفتر دوم آموزش بسیج دانشجویی» و «دفتر دوم فرهنگی بسیج دانشجویی» از سوی تیم تالیف معاونت سازندگی سازمان بسیج دانشجویی آماده انتشار شده است.

مجتبی باستان در ادامه افزود: کتاب «اخلاق جهادی» به تفاوت میان اردوها و حرکت‌های جهادی پرداخته و بیش از 18 مولفه اخلاق جهادی نظیر حیاء، سخت‌کوشی، مطالبه‌گری، خستگی‌ناپذیری و ... را در 80 صفحه تشریح کرده است.

وی یادآور شد: «دفتر دوم آموزش بسیج دانشجویی» ناظر بر فعالیت‌های آموزشی و اعتقادی نوجوانان و جوانان بسیجی است و «دفتر دوم فرهنگی بسیج دانشجویی» به بحث‌های فرهنگی درون اردویی شرکت‌‌کنندگان اختصاص دارد که هر یک از این کتاب‌ها در 120 صفحه آماده انتشار شده اند.

باستان، ‌انتشار کتاب را یکی از برنامه‌های معاونت سازندگی بسیج دانشجویی در سال 90 دانست و گفت: این سازمان در سال جاری، هشت عنوان کتاب منتشر کرده و سه اثر نیز در دست انتشار دارد.

معاون سازندگی و کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: انتشار فصلنامه تخصصی «گام سوم» و برپایی نمایشگاه‌های کتاب و دستاوردهای جهادی در دستور کار سازمان بسیج دانشجویی کشور قرار دارد.

این کتابها به زودی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع خواهند شد.

سه‌شنبه 17 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط