loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب زندگی به سبک روح الله به چاپ 21 رسید

نویسندگان مرتبط : موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

کتاب زندگی به سبک روح الله، برداشت‌ها و برش‌هایی از سیره خانوادگی حضرت امام خمینی(ره) در مدت دو ماه گذشته با شمارگان 110 هزار نسخه، 21 بار تجدید چاپ شده است.

جواد سبزیان، مدیر روابط کانون اسلامی شهر خورشید مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: کتاب زندگی به سبک روح‌الله نوشته حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان که اواخر اسفندماه سال گذشته منتشر شد در مدت دوماه گذشته 21 بار در 110 هزار نسخه منتشر شده است.

وی افزود: تاکنون این کتاب با استقبال بسیار خوبی از سوی نهادهای فرهنگی کشور مواجه شده و همین امر باعث شده به چاپ بیست و یکم برسد.

سبزیان با بیان این که کتاب «زندگی به سبک روح الله» از سوی کانون اسلامی شهر خورشید منتشر شده است، اظهار داشت: این کانون به همت جمعی از دوستان طلبه و دانشجوی مشهدی با هدف ترویج فرهنگ و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه اندازی شده است و انتشار کتاب «زندگی به سبک روح الله» از جمله برنامه‌های این کانون به شمار می‌آید.

وی احیای ارزش‌های دفاع مقدس را از دیگر اهداف کانون اسلامی شهر خورشید عنوان کرد و افزود: از آنجایی که کتاب و کتابخوانی مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی بوده است به همین منظور این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و کتاب «زندگی به سبک روح الله» را منتشر کردیم.

مدیر روابط عمومی کانون اسلامی شهر خورشید تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم چاپ این کتاب تا پایان سال جاری به پنجاه نوبت برسد.

سبزیان همچنین از انتشار نسخه pdf این کتاب در برخی پایگاه‌های اینترنتی انتقاد کرد و اظهار داشت: گرچه ما در نظر داشتیم این کتاب را در فضای مجازی برای استفاده همگان منتشر کنیم، ولی عده‌ای بدون مجوز اقدام به این کار کردند که دوستان ما در کانون اسلامی شهر خورشید به شدت نسبت به این اقدام گلایه دارند.

گفتنی است،‌ مردان بزرگ الهی، افزون بر آنکه سیره و رفتار سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی‌شان درس و تجربه است، سیره و سبک زندگی شخصی و خانوادگی ایشان نیز راهبرد هدایت و نجات و درست زیستن است؛ از این رو مجموعه زندگی به سبک روح الله، برداشت‌ها و برش‌هایی از سیره خانوادگی حضرت امام خمینی(ره) است که می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای زندگی سعادتمندانه نسل مسلمان امروز باشد.

این قطعات از زندگی حضرت امام که کمتر بدان پرداخته شده، خانواده ها را با ظرافت ها، لطافت‌ها و مهارت‌های دینی و قرآنی زندگی حضرت روح الله که تاکنون پنهان مانده، بیشتر آشنا می‌کند. نویسنده در ابتکاری زیبا، در بعضی از خاطرات، روایت و حدیثی متناسب با آن موضوع آورده است و با توجه به این که زندگی حضرت امام برگرفته از آیات و روایات است، این کار بر غنای کتاب افزوده است.

گفتنی است، کتاب زندگی به سبک روح الله به قلم حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان در 120 صفحه و با قیمت 1400 تومان به همت کانون اسلامی جوانان شهر خورشید تهیه و از سوی انتشارات الشمس منتشر شده است

شنبه 21 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط