loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دوره آموزشی «والعصر» در دانشگاه امام صادق(ع)

نویسندگان مرتبط : بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب شناسی

به همت دانشگاه امام صادق(ع) چهاردهمین دوره تابستانی مطالعات غرب‌شناسی، انقلاب اسلامی و مهدویت ویژه برادران با عنوان «والعصر» شهریور ماه امسال برای دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، دوره مطالعاتی «والعصر» که بیش از 10 سال است با حضور دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و دیگر دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، از سال گذشته در قالب دو اردوی مجزا برای دانشجویان سراسر کشور و برای دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

واحد پژوهش و نشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در اطلاعیه‌ای، این اردو را ویژه برادران و محل برگزاری آن را اردوگاه شهید محلاتی تهران اعلام کرده است.

همچنین براساس این اطلاعیه، برای ثبت نام نهایتا تا هشتم تیرماه فرصت باقی است و هزینه ثبت نام صدهزار ریال اعلام شده است. این اردوی مطالعاتی که به مدت هشت روز از یازدهم لغایت هجدهم شهریورماه برگزار خواهد شد، در سطح یک، محورهای مطالعاتی تاریخ فرهنگ و تمدن غرب، تاریخ تمدن اسلامی، مؤلفه‌های مدرنیته و زمینه‌های بحران آن، تکنولوژی، ماجرای غرب‌زدگی، انقلاب اسلامی، فرهنگ مهدوی، علم دینی و مبانی علوم انسانی اسلامی را مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می‌دهد.

دانشجویان پس از گذراندن سطح یک در این تابستان، خواهند توانست در دوره‌ای که طی سال توسط کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بر اساس هماهنگی‌هایی که همه ساله جهت حضور اساتید برجسته در این دوره صورت می‌گیرد، این محورها با حضور اساتید و کارشناسانی مانند حجت‌الاسلام حمید پارسانیا، حسن عباسی، حسین کچوئیان، حجت‌الاسلام حسین سوزنچی، سعید قاسمی، حجت‌الاسلام طائب، یامین‌پور، کوشکی و ... ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان باید جهت ثبت نام به سایت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) (www.basijisu.ir) مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل کرده و در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی یا بروز هرگونه مشکلی با شماره 09396325713 تماس حاصل کنند.

ظرفیت شرکت‌کنندگان در این اردوی آموزشی محدود بوده، لذا پس از ثبت نام آنلاین، اسامی قطعی پذیرفته شدگان از طریق همین سایت در تاریخ 8 مردادماه اعلام شده و مبلغ ثبت نام نیز پس از اعلام اسامی قطعی دریافت می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام باید اطلاعات خواسته شده در این سایت را تکمیل و به آدرس ایمیل valasr@basijisu.ir ارسال کنند.

چهارشنبه 1 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط