loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«ضربت متقابل» برای یازدهمین بار منتشر شد

نویسندگان مرتبط : گلعلی بابایی | حسین بهزاد

کتاب «ضربت متقابل» که درباره کارنامه عملیاتی لشکر 27 محمدرسول الله است و تابستان 61 توسط گلعلی بابایی و حسین بهزاد نگارش یافته است، برای یازدهمین بار منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، کتاب «ضربت متقابل» در چهارده فصل با عناوین «تدبیر تعقیب متجاوز»، «اهداف طرح عملیاتی کربلا»، «شناسایی و سازماندهی»،« تلاش های بازدارنده»،«ضربت متقابل»، «رخنه ناموفق»،«نبرد فطر»،«همت چاره ساز»،«انتخاب راه کار»، «مصاف با دژهای مثلثی»، «مثلث سوم»، «آخرین تمهیدات»، «واپسین تکاپو» و «ترازبندی نبرد رمضان» شکل گرفته است.

بابایی پیش تر درباره این کتاب گفته بود: «ضربت متقابل»، درباره کارنامه عملیاتی این لشکر، در نبرد (عملیات) رمضان از تیر تا پایان شهریور ماه ۱۳۶۱ است.

گفتنی است کتاب اول این مجموعه نیز با عنوان «همپای صاعقه» به تشریح نقش سپاه (لشکر 27) محمد رسول الله(ص) در دو عملیات بزرگ فتح المبین، بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و اعزام نیروهای آن به لبنان پرداخته و دربرگیرنده وقایع دی ماه۱۳۶۰ تا ت‍ی‍ر ماه ۱۳۶۱ است.

کتاب دوم کارنامه عملیاتی لشکر 27 محمد رسول الله با عنوان «ضربت متقابل» تولید دفتر ادبیات وهنر مقاومت حوزه هنری است که در 1007 صفحه و در تیراژ 2 هزار و 500 جلد و با قیمت 14 هزار و 900 تومان توسط سوره مهر برای یازدهمین مرتبه منتشر شده است.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 5 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط