loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«چای اسپرسو» روی میز امید مهدی‌نژاد

نویسندگان مرتبط : امید مهدی نژاد

امید مهدی‌نژاد به تازگی جمع‌آوری مجموعه نثر طنز معاصر را با عنوان «چای اسپرسو» آغاز کرده است.
این شاعر طنزپرداز به خبرنگار مهر گفت: آثاری که قرار است در مجموعه «چای اسپرسو» گردآوری کنم، نه شعر و نه داستان است؛ بلکه نثرهای کوتاه و طنز است.

وی ادامه داد: این اثر از نظر نام با اثر پیشین من (قهوه قندپهلو) متناظر است و وقتی کسی این اثر را می‌بیند، ناخودآگاه به یاد کار قبلی من می‌افتد که شامل اشعار منتخب طنز امروز بود.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه گردآوری کارهای مختلف با مشورت اساتید طنز مطبوعاتی انجام می‌شود، افزود: فعلاً در مرحله جمع‌آوری آثارم و هر وقت گردآوری این آثار به اتمام رسید، گام بعدی را که مرحله انتخاب است، برمی‌دارم.

وی درباره دامنه دربرگیری آثار گردآوری شده گفت: قصد دارم بهترین و قوی‌ترین طنزهای مطبوعاتی و طنزهای اینترنتی را در این کتاب کنار هم بگذارم و آن را با نام «چای اسپرسو» روانه بازار کنم.

مهدی‌نژاد درباره ناشر اثر توضیحی نداد و گفت: چون هنوز این کار کامل نشده است، ناشری برایش در نظر نگرفته‌ام.
این شاعر طنزپرداز همچنین پیش‌بینی کرد که کتاب جدیدش قطورتر و حجیم‌تر از «قهوه قندپهلو» باشد.

«قهوه قندپهلو»، با گردآوری اشعاری از 91 شاعر، سال گذشته با شمارگان 2500 نسخه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

امید مهدی‌نژاد، شاعر، نویسنده و طنزپرداز، متولد سال ۱۳۵۸ در تهران است. تاکنون مجموعه شعرهای «رجز مویه‌ها»، «پیش از اقیانوس»، «قهوه قندپهلو»، «از قبیل زندگان» و «دادخواست» از این شاعر منتشر شده است. کتاب‌های طنز «کتاب سوم» و «هولوکاست» نیز از دیگر آثار منتشر شده اوست.

همه آثار مهدی نژاد در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب قابل تهیه است.

سه‌شنبه 7 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط