loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تدوین 200 خاطره طنز جنگ در یک کتاب

نویسندگان مرتبط : عبد الرحیم سعیدی راد

عبدالرحیم سعیدی‌راد، 200 قطعه از خاطرات طنز دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را در قالب کتاب تدوین کرده تا توسط نشر امینان به چاپ برساند. اغلب خاطرات طنز این اثر در گفت‌وگو با رزمندگان از نقاط مختلف کشور به دست آمده و برخی دیگر حاصل بررسی کتاب‌های خاطرات‌اند.

سعیدی‌راد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: در این مجموعه که هنوز عنوانش مشخص نشده، حوادث طنزی که توسط رزمندگان برای تغییر فضا در جبهه ایجاد شده‌اند یا برخی از اتفاقاتی که ناخودآگاه موقعیت طنزی را برای رزمندگان فراهم کرده‌اند، گردآوری شده‌اند.

وی درباره نحوه جمع‌آوری این خاطرات گفت: اغلب خاطرات طنز این اثر در گفت‌وگو با رزمندگان از نقاط مختلف کشور به دست آمده و برخی دیگر حاصل بررسی کتاب‌های خاطرات‌اند.

عبدالرحیم سعیدی‌راد اضافه کرد: در این کتاب حاضر که احتمالا توسط نشر امینان به چاپ خواهد رسید، 200 خاطره گردآوری شده و هر کدام از عنوان مستقلی برخوردارند.

نویسنده کتاب "طنز در جبهه" درباره چرایی تدوین آثار مرتبط با طنز در جنگ تصریح کرد: در کنار خاطرات و حوادث جدی مرتبط با جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، اتفاقات طنز بسیاری رخ داده‌اند و کمتر در این زمینه کار شده است. انتشار این خاطرات جذابیت بسیاری را برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

از آثار مکتوب این نویسنده کتابهای زیر در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•دیگر عرضی ندارم
•سه مزار برای یک شهید: سیری در زندگانی روحانی شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن شریف قنوتی

یکشنبه 12 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط