loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مسیح کردستان» دوباره می‌آید

نویسندگان مرتبط : نصرت الله محمودزاده

کتاب "مسیح کردستان"، زندگی‌نامه داستانی سردار شهید محمد بروجردی به قلم نصرت‌الله محمودزاده، با طرح جلد و ویرایش جدید توسط انتشارات ملک اعظم بازنشر می‌شود.

محمودزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: شهید محمد بروجردی از فرماندهان سپاه پاسداران است. کتاب "مسیح کردستان" زندگی‌نامه داستانی وی را تا تاریخ 24 بهمن سال 1357 شامل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مبارزاتی شهید محمد بروجردی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: وی مسوولیت حفاظت از امام‌خمینی‌(ره) در بهمن سال 1357 و روز بازگشت ایشان را برعهده داشته است.

خالق کتاب "عقیق" درباره منابع نگارش کتاب "مسیح کردستان" گفت: برای این اثر با دوستان و همکاران شهید محمد بروجردی مصاحبه شده است. از آنجا که این افراد در سال‌های مبارزه زندگی مخفیانه‌ای داشتند، برخی از آن‌ها در جریان تحقیقات کتاب همدیگر را شناختند.

نصرت‌الله محمودزاده یادآور شد: بخش قابل توجه و جذاب زندگی اغلب فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند شهید محمد بروجردی به حوادث قبل از پیروزی انقلاب مرتبط است و کمتر در آثار مکتوب انعکاس داده شده‌اند. بر همین اساس کتاب "مسیح کردستان" فقط این بخش از زندگی شهید بروجردی را دربر می‌گیرد.

کتاب "مسیح کردستان" برای اولین‌بار در سال 1376 توسط ک‍ن‍گ‍ره‌ ب‍زرگ‍داش‍ت‌ س‍رداران‌ ش‍ه‍ی‍د س‍پ‍اه‌ و س‍ی‌‌وش‍ش‌ ه‍زار ش‍ه‍ی‍د اس‍ت‍ان‌ ت‍ه‍ران‌، منتشر و تاکنون به 3 چاپ رسیده است. انتشارات ملک اعظم این اثر را با ویرایش محمد خسروی‌راد و با طرح جلد نو، بازنشر می‌کند.

گفتنی است همه آثار ملک اعظم در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 23 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط