loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سنگری «روزنه‌ای به بهشت کودکانه» گشود

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سنگری

محمد رضا سنگری از نزدیک بودن انتشار «روزنه‌ای به بهشت کودکانه» با موضوع تحلیل شعر و داستان کودک و نوجوان در ایران خبر داد.

محمدرضا سنگری در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار تازه‌ترین آثار خود در حوزه ادبیات کوک و نوجوان خبر داد و گفت: کتابی با عنوان «روزنه‌ای به بهشت کودکانه» را به تازگی برای انتشار در اختیار نشر خورشید باران قرار داده‌ام که شامل تحلیل‌هایی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است.

وی ادامه داد: در این اثر به تحلیل بخش‌های مختلف ادبیات کودک و نوجوان پرداخته‌ام که در بخش شعر و داستان به صورت مجزا بیان شده است. همچنین سعی کردم مباحث نظری حوزه ادبیات کودک را در کنار مباحث کاربردی این گونه ادبی مورد واکاوی قرار دهم.

سنگری همچنین از انتشار تازه‌ترین اثر داستانی خود با عنوان «همه خوبی و زیبایی» خبر داد و گفت: این کتاب داستانی است که برای مخاطب کودک و نوجوان داستانی در رابطه با کودکی و نوجوانی امام حسن مجتبی (ع) روایت می‌کند.

سنگری پیش از این نیز خبر از تدوین پژوهشی جامع در رابطه با شعر انقلاب با نگاه تحلیلی به آن و ویژگی‌هایش داده بود.

گفتنی است همه آثار این نویسنده و محقق از جمله «آینه داران کربلا» در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

شنبه 25 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط