loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ «بعد از کشتار» بایرامی پس از 20 سال

نویسندگان مرتبط : محمدرضا بایرامی

انتشارات سوره مهر کتاب «بعد از کشتار» محمد رضا بایرامی را پس از 20 سال تجدید چاپ و منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بعد از کشتار»عنوان داستانی بلند از محمد رضا بایرامی برای نوجوانان است که در آن ماجرای گرگی روایت شده که بعد از یک کشتار وسیع در میان گله گوسفندان، دچار عقوبت رفتاری و عذاب وجدان روحی شده است.

محمدرضا بایرامی در تشریح شکل گیری گفت: از آنجایی که این داستان پس از 20 سال تجدید چاپ شده بود، بعد از گذشت این همه سال نیاز به بازنویسی در فحوای داستان ندیدم، زیرا معتقدم این داستان همان قدر که توانسته با نوجوان آن روز ارتباط برقرار کند، می‌تواند با نوجوان امروز هم ارتباط بگیرد.

وی در ادامه افزود: این کتاب برای مخاطب جدی گروه نوجوان نوشته شده و پیام اخلاقی متن در لایه‌ای پنهان به مخاطب داده خواهد شد،چرا که به طور معمول نویسنده در برخورد با مخاطب نوجوان هدفش این نیست که پیام اخلاقی بدهد و یا دست کم آن را به صورت شفاف بیان کند.

این نویسنده به سیر خوانش داستان اشاره کرد و اظهار داشت: از آن جایی که درون مایه انتهایی داستان باز گذاشته شده یعنی داستان دقیقا در همان جایی که به انتها رسیده از همان جا به آغازی دوباره می‌رسد؛ بنابراین خواننده در ذهنش همچنان داستان را دنبال می‌کند.

بایرامی در پایان از جذابیت‌های داستان سخن گفت و ابراز داشت: ترسیم فضای طبیعت در کنار تم داستان که با درون مایه خیر و شر نوشته شده است مواردی است که می‌تواند به جذابیت داستان کمک کند.

گفتنی است غالب آثار این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

شنبه 25 تیر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط