loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«گفت بگو می‌گویم» محمدرضا زائری منتشر شد

نویسندگان مرتبط : محمدرضا زائری

«گفت بگو می‌گویم» کتاب نثرهای ادبی محمدرضا زائری در وصف مناسبات اسلامی و شخصیت‌های مذهبی، منتشر شد. نویسنده در مقدمه این کتاب این نوع نثر را قالبی برای نوشتن درباره بهانه‌های اجتماعی، خانوادگی و دل‌نوشته‌های شخصی دانسته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مجموعه شامل 30 نثر ادبی است. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «بسیاری از بزرگان زبان فارسی از دیر باز آثار ارزشمندی را در این زمینه آفریده‌اند و چهره‌های برجسته‌ای چون مرحوم دکتر علی شریعتی و علامه محمدرضا حکیمی تا نویسندگان نامداری چون پرویز خرسند و سیدمهدی شجاعی در سال‌های اخیر، نمونه‌های خواندنی در این قالب عرضه کرده‌اند. بسیاری از این قطعه‌ها حدود بیست سال پیش نوشته شده‌اند و به درستی آیینه سبک و نوع امروز این قلم خسته نیستند، اما کلماتشان روزگاری از این دل شکسته برآمده است.»

«آرزوی ناپیدا»، «هفت یاسین»، «حرف‌هایی برای نگفتن»، «برپاترین اوفتاده»، «یک جنازه و چهل قبر» و «خدا نیستم»، نام برخی از متن‌های این مجموعه‌اند.

«گفت بگو می‌گویم»، نوشته محمدرضا زائری، تابستان امسال (1390)، ‌به شمارگان دوهزار و 200 نسخه از سوی انتشارات «کتاب نیستان» راهی بازار کتاب شد.

این کتاب 132 صفحه و قیمت آن سه هزار تومان است.

محمدرضا زائری، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فلسفه و حکمت اسلامی و دانشجوی مقطع دکترای ارتباطات دینی است.

«سلامنامه»‌، «روزنامه‌نگاری دیواری پگاه»، «خیمه‌گاه»، «بیت‌الاحزان»، «خبرنگار بدون مرز»، «حکایت بیرونی»، «کتاب تنهایی»، «ما سخاوتمندترین مردم دنیا هستیم»و «محرمانه، مستقیم»، از جمله کتاب‌های منتشر شده به قلم زائری‌اند.

وی همچنین آثاری چون «مهر خاوران»، «ترجمه مجموعه داستان‌های کوتاه ادبیات لبنان»، «کتاب مقدس»، «قدم کلیک‌هایتان برچشم»، «‌باید رفت» و چند اثر دیگر را در حال انتشار دارد.

گفتنی است کتاب «پدر، پسر، روح القدس: تجلی عشق علوی و شور حسینی در آثار شاعران و نویسندگان مسیحی» از این نویسنده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 2 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط