loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گودینی رمان «اشباح» را با موضوع انقلاب می‌نویسد

نویسندگان مرتبط : محمدعلی گودینی

محمدعلی گودینی از نگارش رمان «اشباح» با موضوع انقلاب اسلامی خبر داد.


به گزارش خبرنگار کتاب خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گودینی با اشاره به این‌که نگارش فصل سوم کتاب «اشباح» به پایان رسیده است، اظهار کرد: در نگارش این رمان از 10 - 12 عنوان کتاب منبع و سندی که از مراکز ساواک به جا مانده و خاطرات شکنجه‌شدگان استفاده کرده‌ام. رمان مستندگونه است و مسائل واقعی در خلال داستان بیان شده است.


این نویسنده در رابطه با موضوع کتاب جدیدش گفت: رمان «اشباح»، داستانی است درباره‌ی شکنجه‌گران و زندانیان دوران قبل از انقلاب که در پی آن، زندانیان به دلیل شکنجه‌های ساواک، شکنجه‌گران را به صورت اشباح می‌بینند و شکنجه‌گران نیز به دلیل بیماری‌های روحی و روانی که داشته‌اند، زندانیان را به شکل اشباح می‌بینند.


او با بیان این‌که ممکن است کتاب دیگری برگرفته از کتاب «اشباح» بنویسد، گفت: ممکن است کتاب اشباح به 500 صفحه برسد و از خلال آن، کتاب دیگری منتشر کنم.


گودینی اضافه کرد: کتاب «اشباح» توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.


از آثار دیگر محمدعلی گودینی به «تالار پذیرایی پایتخت»، «یک مشت خاک»، «لبخند تلخ»، «دستی در آسمان»، «راز عمارت متروک» و «سیلاب» می‌توان اشاره کرد.

سه‌شنبه 4 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط