loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسماعیل» امیرحسین فردی به چاپ چهارم رسید

نویسندگان مرتبط : امیرحسین فردی

رمان«اسماعیل»امیر حسین فردی که در آن ، حوادث منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب داستان بازگو کرده است، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ چهارم رسید.
به گزارش شبکه ایران_ این رمان در حالی به چاپ چهارم رسید که نویسنده کتاب از پایان نگارش و انتشار جلد دوم «اسماعیل» در آینده نزدیک خبر داده است.

مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری در گفتگو با سوره مهرهمچنین از قصد خود برای نگارش جلد سوم رمان «اسماعیل» خبر داد و گفت:تصمیم دارم جلد سوم رمان را نیز بنویسم چون اگر نوشته نشود به نحوی داستان «اسماعیل» ناقص می‌ماند.همچنین در این جلد، داستان تا آستانه پیروزی انقلاب ادامه خواهد یافت.

«اسماعیل» رمانی با محوریت دوران پیش از انقلاب است که روایتی است از فردی به نام اسماعیل جوانی که به طور ناگهانی وارد فضای انقلاب اسلامی می‌شود و با تحولاتی که در او رخ می‌دهد مسیری متفاوت از گذشته‌اش را در پیش می‌گیرد.

گفتنی است رمان «اسماعیل» در حال حاضر توسط پال اسپراکمن به زبان انگلیسی ترجمه شده و قرار است نسخه انگلیسی آن به زودی در کشور آمریکا منتشر شود.

همچنین این کتاب به زبان روسی ترجمه و در کشور روسیه منتشر شده است.

امیرحسین فردی متولد ۱۳۳۸ از توابع شهرستان اردبیل است و به عنوان مدیر مسئول کیهان بچه ها در عرصه رسانه ها نیز حضوری فعال دارد. عضویت در شورای داستان «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و مدیریت کارگاه قصه و رمان حوزه هنری، عضو هیأت داوران کتاب سال ادبیات دفاع مقدس در بخش داستان و رمان کودک و نوجوان از جمله فعالیت های فرهنگی وی محسوب می شود.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:

•اسماعیل
•سیاه چمن
•کوچک جنگلی

شنبه 8 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط