loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«ازمدینه تا مدینه» تاج لنگرودی به چاپ پنجم رسید

از مدینه تا مدینه» کتابی است از محمد مهدی تاج لنگرودی (واعظ) که در آن علاوه بر ذکر مصائب حضرت امام حسین (ع)، به روایت تاریخی واقعه کربلا هم توجه داشته است.
به گزارش شبکه ایران، تاج‌ لنگرودی (واعظ) در این کتاب به صورت مستند واقعه کربلا را از پیش از اتفاق تا بعد از آن روایت کرده است.

لنگرودی در این کتاب ضمن بیان تاریخی وقایع محرم سال 61 هجری، به مصیبت‌خوانی آن فاجعه هولناک توجه داشته است.

ذکر وقایع شب و روز عاشورا و پس از آن نه به شکل صرفاً روایت تاریخی و ذکر مواردی همچون شهادت حربن یزید ریاحی، شهادت حضرت قاسم بن حسین(ع)، شهادت حضرت علی‌اکبر(ع)، شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، وداع امام حسین(ع) با امام سجاد، شهادت امام حسین(ع)، صحنه‌ای سوزناک عصر دهم و شب یازدهم محرم، و... از محتویات این کتاب است.

این کتاب برای آنکه سندیت تاریخی هم داشته باشد پس از روایت هر اتفاق سند آن را هم در پانویس صفحه آورده است.

ارشاد مفید، بحار، العیون العبری ، نفس‌المهوم، ناسخ‌التواریخ و... از جمله منابعی است که درکتاب «از مدینه تا مدینه» به آنها استناد شده است.

«از مدینه تا مدینه» تولید مرکزآفرینش های ادبی حوزه هنری است که سوره مهر آن را در 279 صفحه،قطع رقعی و در تیراژ 2 هزار و 500 نسخه و با قیمت 4 هزار و 800 تومان برای پنجمین بار منتشرکرده است.

یکشنبه 9 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط