loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«جای امن گلوله ها» تجدیدچاپ شد

نویسندگان مرتبط : جواد کامور بخشایش

کتاب «جای امن گلوله‌ها»؛ خاطرات عبدالرضا آلبوغبیش که توسط جواد کاموربخشایش تدوین شده، به چاپ دوم رسید که به همراه سی دی فیلم مستند درباره راوی این اثر از سوی انتشارات سوره مهر توزیع می شود.

به گزارش شبکه ایران، «جای امن گلوله ها» که به خاطرات عبدالرضا آلبوغبیش از مدافعان خرمشهر در روزهای آغازین جنگ و همچنین خاطرات او از حضور در 8 سال دفاع مقدس می پردازد.

این کتاب نوشته جواد کامور بخشایش است که رونمایی ازآن در اولین روزازآبان ماه سال 89 با حضور محسن مومنی؛ رییس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی؛مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، عبدالرضا البوغبیش؛روای کتاب ،جواد کامور بخشایش؛ نویسنده کتاب و ... در تالار مهر حوزه هنری برگزارشد.

در مراسم رونمایی از این اثر، فیلم مستندی از راوی و برخی از روایت‌گرانی که نامشان در کتاب منتشر شده، به نمایش درآمد که این فیلم در چاپ دوم کتاب همراه آن قرار گرفته است.

عنوان «جای امن گلوله ها» اشاره است به عبدالرضا که 13 گلوله به تنش اصابت کرده و هنوز 5 گلوله در بدن او باقی است و نمی شود اینها را بیرون بیاورند.

کتاب «جای امن گلوله‌ها» تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که در 280 صفحه،قطع رقعی و در تیراژ 2 هزار و 500 جلد و با قیمت 4 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

این کتاب و دیگر آثار دفتر هنر و ادبیات پایداری در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع می شود.

یکشنبه 9 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط