loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«عطر عطش»؛ کتاب تازه نویسنده «لبخند مسیح»

نویسندگان مرتبط : سارا عرفانی

نویسنده کتاب «لبخند مسیح» از انتشار مجموعه داستان عطر عطش توسط انتشارات سوره مهرخبرداد. سارا عرفانی در گفتگو با شبکه ایران در خصوص مجموعه داستان«عطرعطش»گفت:از مجموع داستان های کوتاه کوتاه رسیده به جشنواره عاشورایی 80 داستان برتر با موضوع عاشورا انتخاب و در این مجموعه قرار گرفت. که در این کتاب کار انتخاب و گرد آوری داستان ها را من انجام داده ام.

«عطرعطش» بزودی از سوی انتشارات سوره مهر در100 صفحه چاپ و منتشر می شود. وی همچنین از چاپ مجموعه داستانی با عنوان«هدیه ولنتاین» توسط انتشارات سوره مهر خبرداد.

سارا عرفانی متولد 1361 در تهران است وتا کنون آثاری چون «لبخند مسیح»،«از جنس خدا» زندگی نامه داستانی شهید نصرت الله الله کرمی«سردار استقامت» زندگی نامه داستانی سردار شهید محمد جواد آخوندی،« زنگ عبور» برگرفته از خاطرات شهدای دانش آموز،«پروانه ای که سوخت» زندگی نامه داستانی شهید سید مجتبی نواب صفوی«دلاور مرد سیستان» زندگی نامه داستانی سردار شهید میرقاسم می حسینی منتشر شده است.

گفتنی است کتابهای معرفی شده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قاب تهیه است.

یکشنبه 9 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط