loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شب شعر محمدمهدی سیار برگزار می‌شود

نویسندگان مرتبط : محمدمهدی سیار

نشست «شب شعر اختصاصی محمدمهدی سیار» یک‌شنبه ( 16 مرداد) همزمان با دهمین شب ماه مبارک رمضان در بخش «شعر و ادب» نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود./
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بخش شعر و ادب نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بخش نخست برنامه‌های «شعر و ادب» این دوره از نمایشگاه قرآن کریم از ساعت 19 تا 20 به «مناجات‌خوانی» (قرائت متون حکمی و عرفانی توسط قربان ولیئی) و اجرای آواز ایرانی توسط جواد بخشش اختصاص دارد.

در بخش دوم از ساعت 22 و 30 دقیقه تا 24 «شب شعر اختصاصی محمدمهدی سیار» برگزار می‌شود. در این بخش سیداکبر میرجعفری اجرای برنامه را برعهده دارد.

محمدمهدی سیار متولد 1364 در زاهدشهر فارس است. نخستین دفتر شعر او با عنوان «بی‌خوابی عمیق» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد و دربرگیرنده 50 قطعه شعر در قالب‏های کلاسیک و نو درباره مضامین آیینی، اجتماعی و آزاد بود.

دومین مجموعه شعر این شاعر با عنوان «حق‌السکوت» در سال 1389 توسط انتشارات فصل پنجم منتشر و به عنوان برگزیده شانزدهمین دوره جایزه «کتاب فصل» شناخته شد.

برنامه‌های بخش «شعر و ادب» دهمین روز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یک‌شنبه (16 مرداد) از ساعت 19 تا 24 در شبستان اصلی مصلای تهران برگزار می‌شود.

محمد مهدی سیار شاعر جوان و تهران‌نشین اهل فسا، دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) است. سیار، هم به قالب غزل علاقه دارد و هم به قالب‌های آزاد. در هردو مورد نیز مفهوم‌گراست و اهل دقت‌ها و تأمل‌های ویژه شاعران مفهوم‌گرا.

آثار مکتوب زیر از این شاعر و نویسنده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•بی خوابی (مجموعه شعر)
•دادخواست ، صد شعر اعتراض

شنبه 15 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط