loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان نظرات دانشجویان در آستانه دیدار با رهبر انقلاب

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای طی فراخوانی اعلام کرد که قصد دارد نظرات دانشجویانی که امکان حضور و طرح دیدگاه خود را دیدار با رهبر انقلاب نمی‌یابند برای اطلاع و استفاده جمع‌آوری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار و گفتگوی دانشجویان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هر سال در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. در این دیدار، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و نخبگان نقطه نظرات خود را درباره مسائل مختلف با رهبر انقلاب در میان می‌گذارند.

به همین منظور، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قصد دارد تا نظرات دانشجویان علاقه‌مندی که امکان حضور و طرح دیدگاه خود را در این دیدار نمی‌یابند در موضوعات زیر، برای اطلاع و استفاده جمع‌آوری کند:

1. جهاد اقتصادی، آسیب‌شناسی عملکرد مسئولین، الزامات و راهکارها.
2. دهه‌ی عدالت و پیشرفت، عدالتخواهی، پیشرفت بومی، شورای عالی الگوی پیشرفت اسلامی-ایرانی
3. وحدت ملی، اختلاف مسئولان، روابط قوا، جذب حداکثری و دفع حداقلی، معیارها، اصول و چارچوبهای وحدت.
4. تحول در علوم انسانی، آزاد اندیشی، نظریه‌پردازی و نشست‌های اندیشه‌های راهبردی.
5. چرخه علمی، نقشه جامع علمی و مرجعیت علمی.
6. دانشگاه اسلامی، آسیب‌شناسی اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها، وحدت حوزه و دانشگاه.
7. مسائل فرهنگی کشور، فرهنگ عمومی، مهندسی فرهنگی، پیوست فرهنگی، فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی.
8. معیار اصلی - فرعی‌کردن مسائل.
9. بیداری اسلامی ملت‌های منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا، و نقش ملت و دولت جمهوری اسلامی در حمایت و جلوگیری از انحراف این قیام‌ها.
دانشجویان گرامی می‌توانند دیدگاه‌های خود را حداکثر در 1200 کلمه و تا پایان روز دوشنبه 17 مردادماه به بخش «نظرات» همین صفحه (http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=16872) ارسال کنند تا حسب اقتضاء از آن استفاده شود.

یکشنبه 16 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط