loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارائه چهار اثر جدید از استاد رحیم پورازغدی

نویسندگان مرتبط : حسن رحیم پور ازغدی | حیدر رحیم پور ازغدی

چهار اثر از جدیدترین مجموعه سخنرانی های «حسن رحیم پورازغدی» از سوی انتشارات طرحی برای فردا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مخاطبان عرضه شده است.

این آثار که در بخش رسانه‌های دیجیتال ارایه شده شامل مجموعه تصویری «خانوده در پناه پنج میثاق»، مجموعه سخنرانی‌های سال ۱۳۸۸، نرم افزار «جهانی که باید ساخت» و سخنرانی تصویری «چگونه از انقلاب حراست کنیم» است.

در این غرفه همچنین ۳۸ اثر دیگر از رحیم پورازغدی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته که در بخش کتاب، این آثار شامل «محمد (ص) پیامبری برای همیشه»، «علی (ع) و شهر بی‌آرمان»، «حسین (ع) عقل سرخ»، «مهدی (عج) ده انقلاب در یک انقلاب»، «عقلانیت»، «عرف قدسی»، «فقه وتئوری دولت»، «چهار گفتار»، «پنج گفتار»، «مدارا نه از راه پلورالیزم»، «مشروطه شرعی و مشروعه شرطی»، «اسنادی تاریخی تقدیم به عالیجناب پاپ»، «گفتگوی انتقادی با علوم اجتماعی» و «از انجمن پیروان قرآن تا انجمن حجتیه» است.

در بخش عرضه آثار رحیم پورازغدی به صورت لوح فشرده و نرم افزار نیز مجموعه ۴۰۰ جلسه سخنرانی از سال ۷۱ تا ۸۷، مجموعه تصویری ۳۲۰ جلسه سخنرانی فشرده، مجموعه سخنرانی‌های سال ۱۳۸۸ و مجموعه‌های تصویری چون «من و تو برادریم»، «حقی که بر گردن ماست»، «انسان‌‌ رها خواهد شد» و «سلسله گفتار خمینی‌شناسی» ارایه شده است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از هفتم مرداد تا چهارم شهریورماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی (زاده ۱۳۴۳ در شهرستان مشهد) از نظریه‌پرداز اصوال‌گرا و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است. از او با عنوان «چهره‌ای جدید در نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی» یاد می‌شود. او همچنین سالهای قبل عضو هیئت ازریابی علمی و فرهنگی و مدیر مسئول و سردبیر نشریه کتاب نقد است که در فضای فکری معرفتی جامعه بسیار موثر بوده است.

استاد رحیم پور تاکنون کتاب‌ها و مقاله‌هایی در مورد مباحث دینی و ایدئولوژی انقلاب اسلامی نوشته‌است. او سخنرانی‌های بسیاری در دانشگاه‌ها انجام داده‌است که غالب آنها تحت عنوان «طرحی به سوی فردا» به صورت cd و dvd ارائه شده است و هم اکنون در حال تبدیل به کتاب است. گفتنی است همه اثار مکتوب و صوتی و تصویری استاد رحیم پور در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 17 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط