loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شب شعر محمدعلی مودب برگزار می‌شود

نویسندگان مرتبط : علی محمد مودب

نشست «شب شعر اختصاصی محمدعلی مودب» چهارشنبه (19 مرداد) همزمان با نهمین شب ماه مبارک رمضان در بخش «شعر و ادب» نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بخش شعر و ادب نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بخش نخست برنامه‌های «شعر و ادب» این دوره از نمایشگاه قرآن کریم از ساعت 19 تا 20 برپاست و به «مناجات‌خوانی» (قرائت متون حکمی و عرفانی توسط قربان ولیئی) و اجرای آواز ایرانی توسط جواد بخشش اختصاص دارد.

در بخش دوم از ساعت 21 تا 22 نشستی تخصصی با موضوع «حماسه‌های قرآنی» با حضور سیدمهدی جهرمی برگزار می‌شود.

بخش سوم این برنامه نیز از ساعت 22 و 30 دقیقه تا 24 به «شب شعر اختصاصی محمدعلی مودب» اختصاص یافته است. در این بخش سیداکبر میرجعفری اجرای برنامه را برعهده دارد.

محمدعلی مودب از شاعران خراسانی و متولد سال 1355 در تربت جام است. وی تاکنون داوری و دبیری بسیاری از کنگره‌ها و جشنواره‌های شعری را به عهده داشته است.

از این شاعر مجموعه‌های شعر «عاشقانه‌های پسر نوح»، «همین‌قدر می‌فهمیدم از جنگ»، «مرده‌های ‌حرفه‌ای»‌، «این عطر هیچ گلی نیست» و «الف‌های غلط» منتشر شده است.

برنامه‌های بخش «شعر و ادب» سیزدهمین شب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم چهارشنبه (19 مرداد) از ساعت 19 تا 24 در شبستان اصلی مصلای تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است همه آثار این شاعر انقلاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قاب تهیه است.

سه‌شنبه 18 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط