loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگارش جلد دوم زندگی‌نامه شهید «محمد بروجردی»

نویسندگان مرتبط : نصرت الله محمودزاده

نصرت‌الله محمودزاده نگارش جلد دوم زندگی‌نامه سردار شهید محمد بروجردی را در دست دارد. وی بخش اول زندگی‌نامه این شهید را در کتاب «مسیح کردستان» منتشر کرده است.

محمودزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شهید بروجردی تمام مسوولیت‌هایش را کنار گذاشت و با حضور در منطقه کردستان و تشکیل گروه پیشمرگان کرد مسلمان به نقش‌آفرینی پرداخت.

نویسنده کتاب «عقیق سرخ» با اشاره به بازآفرینی حوادث سال 1357 تا سال‌های نخستین جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در جلد دوم کتاب زندگی‌نامه شهید بروجردی ادامه داد: رابطه این سردار شهید با مردم کرد و مبانی فکری وی در آن دوره، مباحث پیچیده‌ای‌ هستند که جمع‌بندی آن‌ها برای تدوین این کتاب بسیار زمان‌بر است.

نصرت‌الله محمودزاده درباره منابع مطالعاتی‌ خود گفت: تمام منابعی را که درباره حوادث کردستان و شهید بروجردی منتشر شده، مطالعه کرده‌ام و با شناختی که از این شهید دارم، اغلب این آثار با ویژگی‌های واقعی وی فاصله بسیاری دارند.

وی با اشاره به اتمام مراحل پژوهشی نگارش جلد دوم زندگی‌نامه شهید محمد بروجردی، تصریح کرد: تدوین این زندگی‌نامه داستانی را آغاز کرده‌ام.

نصرت‌الله محمودزاده، بخش اول زندگی‌نامه سردار شهید محمد بروجردی را در کتاب «مسیح کردستان» منتشر کرده است. این اثر زندگی‌نامه شهید را تا 24 بهمن سال 1357 شامل می‌شود.

از محمودزاده کتاب «سفر سرخ» و نرم افزار « شهید علم الهدی» در سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است

چهارشنبه 19 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط