loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه‌گانه فاضل نظری تجدید چاپ شد

نویسندگان مرتبط : فاضل نظری

مجموعه غزل‌های فاضل نظری با عنوان سه‌گانه شعری (آن‌ها،گریه‌های امپراتور و اقلیت) که این روزها به عنوان پرفروش‌ترین دفترهای شعری سال‌های اخیر قلمداد می‌شود، ضمن تجدید چاپ در اختیار علاقه‌مندان غزل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سوره مهر بعد از قریب به دو سال از انتشار سه دفتر شعری (آن‌ها،گریه‌های امپراتور و اقلیت) این سه‌گانه به ترتیب «آن‌ها» به چاپ شانزدهم، «گریه‌های امپراتور» به چاپ نوزدهم و «اقلیت» نیز شانزدهم رسیدند.

«گریه‌های امپراتور » به عنوان اولین مجموعه نظری، مجموعه 38 سروده از شاعر است. مجموعه غزل‌های «آن‌ها» هم که شامل 51 غزل است در نهمین دوره کتاب فصل که ویژه آثار منتشر شده در بهار 88 است در بخش شعر به عنوان اثر ممتاز و برتر معرفی شده است.

همچنین «اقلیت » شامل 38 سروده در یک دفتر از سه گانه شعری فاضل نظری است.

نظری در مورد قالب اشعار اظهار داشته که اشعار در قالب غزل است که البته سعی کرده‌ام روایت تازه‌ای از غزل کهن فارسی را داشته و تصویر واقعی غزل را به مفهوم واقعی نشان دهم.

وی همچنین گفته است غزل در دوره‌های گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است و آنچه بر ذهن جوان‌ها نقش بسته اغلب توجه به پیکره و فرم غزل بوده که جدا از کل غزل نیست. اما در این مجموعه سعی شده است که روح غزل را حاکم و سعی کرده‌ام که غزلیات را از شعبده‌بازی‌ها و کارهای محیرالعقول که باعث دوری شعر از حقیقت شده دور نگه دارم.

در مجموعه «آن‌ها» آمده است:

«ساحل جواب سرزنش موج را نداد
گاهی فقط سکوت سزای سبکسری‌ست»

سه‌گانه فاضل نظری تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری است که از سوی سوره مهر در تیراژ 2 هزار و 500 جلد و با قیمت یک دوره 7500 تومان در اختیار علاقه‌مندان به شعر قرار گرفت.

گفتنی است این مجموعه اشعار در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 21 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط