loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«شیخ رجبعلی خیاط» به روایت سمیرا اصلان پور

نویسندگان مرتبط : سمیرا اصلان پور

سمیرا اصلان‌پوربه تازگی داستانهای زندگی شیخ رجبعلی خیاط را در کتاب «خیاط شهر ما» روانه بازار نشر کرده است.

سمیرا اصلان‌پور درگفتگو با شبکه ایران درباره این کتاب گفت:قصه های«خیاط شهر ما»حاوی 42 داستان کوتاه از زندگی شیخ رجبعلی نکوگویان معروف به «خیاط » است. وی افزود:«خیاط شهر ما» حاصل تلفیق دو کتاب «هفت دریا شبنم» و «یک شهر، یک خیاط» است که علاوه بر قصه‌های جدید، داستان‌هایی را که پیش از این در دو کتاب‌ چاپ شده بود نیز درکنار هم آورده ام.

وی با بیان اینکه داستانهای این کتاب بیشتر منعکس‌کننده رفتار، سلوک اجتماعی، کرامات اخلاقی و ارتباط وی با مردم و خاطرات ایشان است اظهارداشت:برای نگارش این کتاب از «کیمیای محبت» نوشته آیت‌الله ری‌شهری و مصاحبه شاگردان وی که قبل تر در مجلاتی به چاپ رسیده بود استفاده کرده ام.

اصلان‌پور ادامه داد: در تالیف و ارایه این اثر برخی از خاطرات مربوط به شیخ رجبعلی خیاط را با یکدیگر تلفیق و در پردازش آنها از قوه تخیل نیزاستفاده و آنها را در قالب داستان‌ ارایه کردم.

اصلان‌پور در پایان در باره چگونگی آشنایش با شیخ رجبعلی خیاط گفت: حدود ۱۰ سال پیش با شخصیت وی آشنا شدم و دریافتم که بسیاری از مردم وی را می‌شناسند و بعد از گذشت ۵۰ سال از فوت وی، هنوز خاطراتش سینه به سینه نقل می‌شود.

کتاب قصه های «خیاط شهرما» درحدود 250 صفحه با قیمت 4 هزار تومان از سوی موسسه نشر شهر روانه بازار نشر شده است.

این کتاب به زودی از طریق موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع خواهد شد.

شنبه 22 مرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط