loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دزفولی‌ها «سلام بر ابراهیم» را می‌خوانند

نویسندگان مرتبط : گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس دزفول، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» شامل زندگی‌نامه شهید ابراهیم هادی را در این شهر آغاز کرده است. افراد شرکت‌کننده در این مسابقه، به عضویت کتابخانه تخصصی دفاع‌مقدس دزفول درمی‌آیند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) این اثر دفاع‌مقدس، در حاشیه مراسم شب‌های قدر در مصلای نماز جمعه و مساجد شهر دزفول با تخفیف 10 درصد، به همراه سوالات و پاسخنامه مربوط به کتاب «سلام بر ابراهیم» عرضه شده است.

این مسابقه کتابخوانی، بیشتر مورد استقبال بانوان دزفولی قرار گرفته است.

تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» توسط مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس دزفول، به عضویت رایگان کتابخانه تخصصی دفاع‌مقدس در این شهر در خواهند آمد و برگزیدگان، همزمان با هفته دفاع‌مقدس امسال معرفی و قدردانی خواهند شد.

کتاب «سلام بر ابراهیم» دربرگیرنده زندگی‌نامه شهید ابراهیم هادی و 72 خاطره درباره او، توسط موسسه شهید ابراهیم هادی منتشر شده و تاکنون به چاپ هجدهم رسیده است.

ابراهیم هادی از نیروهای لشکر 27 محمد رسول الله (ص) و سپاه گیلان غرب بود. او در یکم اردیبهشت ماه سال 1336 دیده به جهان گشود و سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به شهادت رسید.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

شنبه 5 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

گمنام

سلام.بسیارکتاب پرمحتوا ونمونه عالی اخلاق عملی است حتما حتما بگیرید ومطالعه کنید

19 بهمن 1393

محمد رضایی

واقعاً کتاب جالب و مفیدی برای نسل امروز است از کسانی که در جمع آوری این کتاب نقش داشتند کمال تشکر را دارم.

5 بهمن 1390

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط