loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی‌نامه داستانی شهید خرازی نوشته می‌شود

عباس رمضانی، نگارش زندگی‌نامه داستانی سردار شهید حسین خرازی را در دست دارد. این اثر در قالب کتاب‌های مجموعه «سرداران»، توسط موسسه انتشاراتی روایت فتح به چاپ می‌رسد.

رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: گروه تحقیقاتی موسسه انتشاراتی روایت فتح، تمام منابع اسنادی مرتبط با شهید حسین خرازی را بررسی کرده و اطلاعات لازم برای تدوین این اثر را در اختیار من قرار داده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل منابع این اثر با خانواده شهید خرازی نیز مصاحبه انجام خواهد شد. این کتاب در قالب زندگی‌نامه داستانی نوشته می‌شود.

به گفته عباس رمضانی، زندگی‌نامه داستانی شهید حسین خرازی توسط موسسه انتشاراتی روایت فتح، در قالب مجموعه «سرداران» به چاپ می‌رسد.

حسین خرازی سال 1336 در اصفهان به دنیا آمد و در مراحل پایانی عملیات کربلای 5، در حالی که فرماندهی لشکر 14 امام حسین(ع) را در جبهه‌های دفاع مقدس بر عهده داشت، به شهادت رسید.

شنبه 12 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط