loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «کندوکاوی در سینمای ایران» منتشر شد

کتاب «کندوکاوی در سینمای ایران» حاوی سخنان 9 تن از استادان دانشگاه از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات روانه کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ این کتاب گزارش و نتیجه مجموعه نشست‌هایی درباره وضعیت سینما در ایران با عنوان «کندوکاوی در سینمای ایران» است که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، پژوهشکده مطالعه هنر و رسانه ایران برگزار شده است.

کتاب حاوی پنج فصل با نام های «سینما و روایت»، «لزوم نوسازی فناورانه سینمای ایران»، «آسیب‌شناسی نقد در سینمای ایران»، «بررسی وضعیت کنونی» و چشم‌انداز جلوه‌های ویژه در سینمای ایران» و «روش‌های نوین دیجیتال در سینمای ایران» است.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف و وظایف خود اقدام به برگزاری نشست‌هایی با موضوع های گوناگون در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات می‌کند تا به این شکل فضای گفت‌وگو تبادل نظر میان نخبگان فرهنگی کشور نقد و بررسی مسایل و مشکلات مبتلا به جامعه را فراهم سازد.

کتاب «کندوکاوی در سینمای ایران» حاوی سخنان اکبر عالمی، ایرج تقی‌پور، اصغر پورهاجریان، مسعود اوحدی، سعید مستغاثی، محسن شمس، حسین فرج، مجید شیخ‌انصاری و مجتبی فرآورده در شمارگان هزار نسخه و با قیمت دوهزار تومان از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات روانه بازار کتابفروشی‌ها شد.

شنبه 12 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط