loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب جدید «کانون اندیشه جوان» برای دختران

نویسندگان مرتبط : کانون اندیشه جوان

کانون اندیشه جوان سه عنوان کتاب جدید در مجموعه «مشق آزاد دخترانه» منتشر کرد. با این انتشار این سه کتاب، این مجموعه پرفروش به 13 جلد رسیده است.

محمد سرشار، مدیرعامل کانون اندیشه جوان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: مجموعه 10 جلدی کتاب‌های «مشق آزاد دخترانه»، پس از رونمایی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

سرشار افزود: با شرکت این مجموعه در بخش «خانواده، عفاف و حجاب» نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و استقبال بسیار خوب مردم از آن، همچنان اقبال مخاطب ادامه دارد.

مدیرعامل کانون اندیشه جوان گفت: هم‌اکنون سه جلد دیگر از این مجموعه با عنوان‌های «زن-مرد»، «کارکردها و فلسفه حجاب» و «خط بی‌خط» به چاپ رسیده است و تعداد مجلدات آن را به 13جلد رسانده است. این سه عنوان جدید درباره اختلاط زن و مرد، حجاب و عفاف و رابطه دختران و پسرانند.

محمد سرشار اضافه کرد: همچنین کتاب‌های «زن منهای زن»، «حوا بنده من» و «پنبه و آتش» از همین مجموعه به چاپ دوم رسیده‌اند. موضوع این کتاب‌ها، فمینیسم، حقوق زنان و رابطه دختر و پسر است.

وی درباره مجموعه «مشق آزاد دخترانه» گفت: این مجموعه هم به صورت تک جلدی و هم در بسته‌های جذاب 13 جلدی به مخاطبان عرضه می‌شود. ضمن اینکه در آینده نزدیک، عنوان‌های جدیدتری از همین مجموعه، منتشر خواهد شد.

مجموعه کتاب‌های «مشق آزاد دخترانه» پرفروش‌ترین مجموعه کانون اندیشه جوان در سال 1390 بوده‌اند. این مجموعه به دغدغه‌های اندیشه‌ای خاص دختران و زنان جوان در محدوده سنی 16 تا 22 سال می‌پردازد.

مجموعه کامل مشق آزاد در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 17 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط