loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری آیین معرفی کتاب «نقشه‌‌ی نقش بر آب»

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

آیین معرفی کتاب «نقشه‌ی نقش بر‌آب»، مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره فتنه 88، شنبه 19 شهریور در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) محمدحسین صفارهرندی، عضو شورای عالی امنیت ملی، موسی حقانی، رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران و مهدی محمدی، کارشناس مسایل سیاسی در آیین معرفی کتاب «نقشه‌ی نقش بر آب» حضور خواهند داشت.

کتاب حاضر در 5 فصل، «دهمین انتخابات ریاست جمهوری»، «مواضع رهبری پس از انتخابات تا نماز جمعه 29 خرداد»، «حوادث پس از انتخابات»، «کسب بصیرت» و «جنگ نرم» تنظیم شده و فرازهای مهمی از بیانات مقام معظم رهبری را درباره فتنه 88 در بر می‌گیرد.

این اثر با مقدمه محمدحسین صفارهرندی منتشر شده است. وی در مقدمه کتاب «نقشه‌ی نقش بر آب» آورده است: «بر قراری نظام جمهوری اسلامی به تعبیر بنیانگذار آن، حضرت امام‌خمینی‌(ره) از نعمت‌های بزرگ الهی بر مردم این سرزمین و تمامی مستضعفین بوده است. مروری بر تاریخ پر افتخار این نهضت و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی به روشنی نقش و تاثیر اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه حضرت امام‌(ره) و پس از آن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در هدایت انقلاب در کوران حوادث گوناگون روزگار نشان می‌دهد.»

موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی کتاب «نقشه‌‌ی نقش بر آب» را در قطع رقعی و 248 صفحه با شمارگان 5000 نسخه به بهای 40 هزار ریال تولید و منتشر کرده است. این اثر از طریق تماس با شماره‌های 09195593732و 66410649_021 نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

آیین معرفی کتاب «نقشه‌ی نقش بر‌آب» ساعت 17:30 شنبه 19 شهریور 1390 در فرهنگسرای ملل واقع در خیابان شریعتی، بلوار صبا، خیابان قیطریه آغاز می‌شود.

این کتاب به زودی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع خواهد شد.

پنجشنبه 17 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط