loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه داستانک‌های راضیه تجار منتشر شد

نویسندگان مرتبط : راضیه تجار

«بندهای روشنایی» مجموعه داستانک‌های راضیه تجار، راهی بازار کتاب شد. اصلی‌ترین دغدغه تجار در این مجموعه مسایل اجتماعی و خانوادگی انسان در جامعه شهری امروز است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، تجار همه داستان‌های این مجموعه را متکی بر یک پیام دانسته است.

وی در اغلب داستان‌های این کتاب سعی داشته است تا با پرهیز از سیاه‌بینی،‌ گوشه‌هایی از موضوعات متفاوت زندگی فردی و اجتماعی آدم‌ها را از منظر نگاه قهرمان داستانی بیان کند.

جزئی‌نگری و توجه به لایه‌های درونی برخی اتفاقات ریز و درشت روزمره، موضوع داستانک‌های این مجموعه‌اند.

داستان «انسانیت نمرده است» این کتاب این‌گونه آغاز شده است: «شب بود و تاریکی و برف پاکن‌ها در رقصی پیوسته. همان‌گونه که در مسیری مستقیم پیش می‌رفت، ‌در این اندیشه بود که از ظهر تا به حال چیزی نخورده است. خسته بود و گرسنه. جفت و جور دخل و خرج کار آسانی نبود و او در تلاش معاش چه روزها و چه شب‌هایی به کار. با کف دست بخار شیشه جلویی اتومبیل را پارک کرد و خیره به دو جاده نور که ظلمت را می‌شکافت...»

«تولدی دوباره»، «دل دریایی ما»، «‌از تو حرکت»، «‌فرشته زمینی»، «نیکو قدمان»،‌ «بعد از باران»، «‌عید واقعی»، «آشنای ناشناس»، «کوچک امروز و بزرگ فردا»، «‌بازیافته» و «آن سکه قدیمی»، ‌نام برخی از داستان‌های این مجموعه‌اند.

«بندهای روشنایی»، در شمارگان دو هزار و پانصد نسخه از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار کتاب شده است. این کتاب 142 صفحه و قیمت آن دو هزار و 500 تومان است.

مجموعه تمام آثار تجار این روزها در انتشارات سوره مهر مراحل آماده‌سازی را سپری می‌کند. این مجموعه قرار است در یک بسته با جلد پارچه‌ای ارایه شود و هم اکنون طراحی جلد کتاب‌ها به پایان رسیده و طراحی روی بسته این مجموعه در حال اجراست.

«سنگ صبور»، «از خاک تا افلاک» ، «پاورچین تا عشق»، «آواز پرواز»، «نرگس‌ها»، «زن شیشه‌ای»، «کوچه اقاقیا»، «آرام شب بخیر» ‌از کتاب‌های است که در این مجموعه عرضه خواهند شد.

غالب آثار این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 8 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط