loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «طرح آب»؛ نقش رهبر انقلاب در جنگ

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس ارتش با اشاره به کتاب «طرح آب» که بازگوکننده نقش مقام معظم رهبری در جنگ تحمیلی است، گفت: مجموعه اسنادی که سرتیپ ذاکری جمع‌آوری کرده، در کتابی تحت عنوان «طرح آب» گرد آمده است.

سرتیپ دوم حسن سیفی، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره کتاب «طرح آب» توضیحاتی داد و گفت: کتاب «طرح آب» نوشته سرتیپ سید تراب ذاکری از افسران اطلاعاتی ارتش است.

به گفته امیر سیفی، این نویسنده در سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی در «گپار ارتش» گروه پشتیبانی اطلاعات ارتش فعالیت داشت؛ وی مامور ستاد جنگ‌های نامنظم در کنار مقام معظم رهبری می‌شود.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مجموعه اسنادی را که سرتیپ ذاکری از فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون آب‌گیری برخی از زمین‌های خوزستان جمع‌آوری کرده، در کتابی تحت عنوان «طرح آب» گردآمده که در حال حاضر این اثر در مراحل بازبینی به‌سر می‌برد.

سرتیپ سیفی اظهار داشت: این کتاب با جلد خوب در بر دارنده اسنادی معتبر است و به عبارتی دیگر نقش مقام معظم رهبری در جنگ در این کتاب تجزیه تحلیل و تفسیر شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این اثر منتشر خواهد شد، ابراز داشت: کتاب «طرح آب» حدودا در 200 صفحه پس از تائید و بازخوانی توسط دفتر مقام معظم رهبری منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.

گفتنی است فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب همه آثار ارزشمند رهبر معظم انقلاب و آثار فاخر مرتبط در این باره را توزیع می کند.

یکشنبه 10 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط