loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «شیپور جنگ» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : کانون اندیشه جوان

کانون اندیشه جوان به مناسبت سی و یکمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، کتاب «شیپور جنگ» از مجموعه «مشق آزاد» را منتشر کرد.

کانون اندیشه جوان به مناسبت سی و یکمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، کتاب « شیپور جنگ » از مجموعه «مشق آزاد» را منتشر کرد.

به گزارش شبکه ایران محمد سرشار، مدیرعامل کانون اندیشه جوان درباره این کتاب گفت: کتاب شیپور جنگ، گزارشی فشرده و خواندنی از هشت سال دفاع مقدس است که از شروع تا پایان جنگ را مورد بررسی قرار می دهد. این کتاب به فرازهای برجسته ای از جنگ پرداخته و با عکس های به یاد ماندنی ، مخاطب را به سالهای عزت و پایمردی می برد .

سرشار با بیان اینکه مجموعه مشق آزاد، پرفروش‌ترین کتابهای کانون اندیشه جوان در دو سال اخیر است، اظهار داشت: شناخت نیاز مخاطب در کنار تولید هماهنگ با ذائقه و سلیقه او، باعث شده است که کتابهای کم‌حجم اما پر محتوای مشق آزاد، با استقبال بی‌نظیر مخاطبان کانون روبرو شود.

مدیرعامل کانون اندیشه جوان افزود : تا به امروز 46 عنوان از این کپسولهای خواندنی منتشر شده که آخرین آنها، کتاب شیپور جنگ می‌باشد. زندگی حضرت امام خمینی(رض)، زندگی مقام معظم رهبری، ولایت فقیه، تاریخ جمهوری اسلامی، کارنامه انقلاب اسلامی و مجموعه 13 جلدی مشق آزادهای دخترانه، از دیگر عناوین این مجموعه هستند.

قابل ذکر است چاپ نخست کتاب «شیپور جنگ» در قطع جیبی و با حجم 32 صفحه و بهای 500 تومان در شمارگان 5000 جلد منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند آن را از فروشگاه و نمایشگاه دائمی کانون اندیشه جوان به نشانی خیابان انقلاب، بین خیابان منیری جاوید و 12 فروردین، ساختمان امیرکبیر، شماره 1328، طبقه سوم، واحد 9 و تلفکس 66977337 تهیه کنند.

گفتنی است فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب کتابهای مشق آزاد کانون اندیشه جوان را توزیع می کند.

چهارشنبه 13 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط