loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دفتر دوم «مشق اخلاق» آیت‌الله‌ مظاهری

نویسندگان مرتبط : حسین مظاهری

دفتر دوم از کتاب «مشق اخلاق»، اثر آیت‌الله‌ مظاهری به همت مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س) منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله‌ مظاهری مجموعه مشق اخلاق، حاوی توصیه‌های کوتاه معنوی، برگرفته از آثار و گفتارهای اخلاقی آیت‌الله‌ مظاهری است که هر دفتر از این مجموعه چند جلدی، مشتمل بر چهل فراز پندآموز، مزین به آیات نورانی قرآن کریم و روایات گهربار اهل‌بیت(ع) است و به ‌‌صورت مختصر و با بیانی ساده و دل‌نشین، به رشته تحریر درآمده است.

بنابر این گزارش، از جمله ویژگی‌های این مجموعه آن است که مطالب پرمحتوا و درس‌آموز اخلاقی به صورت مختصر و در قالبی ساده بیان شده است و این ویژگی موجب سهولت بهره‌مندی همگان و به‌ویژه نسل تکامل‌طلب جوان خواهد شد.

یادآور می‌شود، دفتر دوم مجموعه مشق اخلاق در قطع جیبی و در 84 صفحه تنظیم شده و شامل موضوعاتی نظیر تعاون، اخلاص، صبر، رابطه عاطفی با خداوند، تربیت فرزند، پایداری نهاد خانواده در پرتو محبت، زندگی مورد پسند قرآن کریم، اجتناب از گناه، بصیرت قرآنی در پرتو مبارزه با صفات رذیله، پرهیز از گفتار نسنجیده، آرامش در زندگی از طریق دوستی با خداوند، تفاهم در خانه، عوارض جهیزیه تجملی و مذمت مال‌اندوزی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4463671-0311 تماس حاصل کنند.

آثار مکتوب زیر از استاد حوزه در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
اخلاق در اداره
اخلاق در خانه - جلد اول
اخلاق در خانه جلد 2
اخلاق و خودسازی در مکتب قرآن و اهلبیت (ع)
برنامه زندگی
تربیت فرزند از نظر اسلام
سیر و سلوک؛ مقدمه
عوامل کنترل غرائز در زندگی انسان
ویژگی های معلم خوب
کاوشی نو در اخلاق اسلامی جلد اول

یکشنبه 17 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط