loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«خنده و گریه» حجت‌الاسلام قرائتی زیر چاپ

نویسندگان مرتبط : محسن قرائتی

حجت‌الاسلام قرائتی که طرح راه‌اندازی سایت «خنده حکیمانه» را پیشنهاد کرده بود، گفت: ایجاد سایت از عهده بنده خارج است، اما در راستای خنده حلال و حکیمانه، کتاب «خنده و گریه» تدوین شد که در آستانه انتشار است.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس، حجت‌الاسلام قرائتی در پاسخ به این پرسش که راه‌اندازی سایت خنده حکیمانه و تحقق این امر که سال گذشته آن را مطرح کرده بود، به کجا رسید، گفت: با دعوت از دوستان اصولی ترسیم شد، سپس افرادی را برای این کار هماهنگ و به فکر وادار کرده‌ایم.

این مبلغ موفق و خوش‌بیان ادامه داد: کتابی نیز تحت عنوان «خنده و گریه» در آستانه چاپ است که در آن لطایف و حکمت‌های حلال بیان شده است.
وی درباره سایت «خنده حکیمانه» تأکید کرد: ما قدرت راه‌اندازی سایت را نداریم اما می‌توانیم برای کسانی که قصد راه‌اندازی چنین سایتی دارند، معیارهای حلال و حرام بودن خنده را تذکر دهیم.

به گزارش فارس، دهم دی‌ماه سال گذشته، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از یک عمر فعالیت قرآنی حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» نماینده امام (ره) و مقام معظم رهبری در سازمان نهضت سواد آموزی و ستاد اقامه نماز قدردانی کرد.
وی در این مراسم با تأکید بر اینکه جای یک سایت خنده در کشور خالی است، گفت: متأسفانه به جای اینکه با هم بخندیم به هم می‌خندیم! جای تأسف است که نمی‌توانیم خنده حلال عرضه کنیم و در این باره باید کاری کرد.

قرائتی تأکید داشت: قرآن می‌گوید که خدا هم می‌خنداند و هم می‌گریاند. چرا ما فقط گریه می‌اندازیم و روضه می‌خوانیم؟! این درحالی است که اگر بخندانیم، جوانان بیشتر به سمت ما می‌آیند.

وی در پایان سخنان کوتاه خود گفت: به نظر من در حال حاضر جای دو ستاد مهم خالی است. سایت خنده حلال و خنده حکیمانه و همچنین ستاد ازدواج که اگر کسی اقدام نکند، وارد این وادی خواهم شد.

یکشنبه 17 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط