loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دارخوین، جبهه عشق» به چاپ می‌رسد

نویسندگان مرتبط : سید علی بنی لوحی

کتاب «دارخوین، جبهه عشق» به قلم سردار سید علی بنی‌لوحی منتشر می‌شود. این اثر به اتفاقات ‌سال اول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از نوزدهم مهر ماه سال 1359 تا دهم مهر ماه سال 1360 می‌پردازد.-

بنی‌لوحی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: دارخوین در 44 کیلومتری شمال آبادان، بین رود کارون و جاده آبادن – اهواز قرار دارد. نیروهایی که از استان اصفهان به جبهه‌های جنوب کشور اعزام می‌آمدند، در این منطقه مستقر می‌شدند. بعد از مدتی لشکر 14 امام حسین (ع) در آنجا شکل گرفت.

وی گفت: کتاب «دارخوین، جبهه عشق» روایت تلاش 500 رزمنده راکه در عملیات‌های «کل قوا، خمینی روح خدا» و «ثامن‌الائمه(ع)» حضور داشته‌اند دربر دارد. خاطرات رزمندگان و مشاهداتم، منابع نگارش این اثر بوده‌اند.

نویسنده کتاب «نبردهای شرق کارون» افزود: بیشتر نیروهایی که به منطقه دارخوین اعزام می‌آمدند، بسیجی بودند و به خاطر علاقه به امام خمینی (ره) راهی جبهه‌های دفاع مقدس می‌شدند. به همین دلیل نام «دارخوین، جبهه عشق» را انتخاب کردم.

این کتاب در 500 صفحه و با 100 عکس از رزمندگان، از سوی انتشارات راه بهشت منتشر خواهد شد.

یکشنبه 17 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط