loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«بعثت خون»؛ بیانات رهبر درباره حماسه حسینی(ع)

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای | کانون اندیشه جوان

به گزارش روابط عمومی کانون اندیشه جوان، محمدحسین الفت‌پور، مسؤول دفتر نرم‌افزارهای اندیشه‌ای کانون اعلام کرد: نرم‌افزار بعثت خون، با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است.

الفت‌پور اظهار داشت: این نرم‌افزار یک کتاب شنیداری شامل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حماسه حسینی(ع) به همراه عزاداری ذاکران مصایب اهل‌بیت(ع) و مقتل خوانی است و با همکاری پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (Khamenei.ir) تولید شده است.

وی اضافه کرد: بصیرت برای همه، انواع خواص طرفدار حق، معنای تضعیف مجلس عزای اباعبدا...(ع)، بصیرت و وفا نشان حضرت ابوالفضل العباس، مقام حضرت زینب و ... از موضوعات سخنان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است که در دوازده فصل، در این نرم‌افزار قرار گرفته است.

الفت‌پور گفت: پس از کتاب شنیداری بعثت خون، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای «سید مرتضی آوینی: متفکر دوران گذار»، «بررسی و نقد آراء و اندیشه‌های سید حسین نصر»، «بررسی و نقد آراء و اندیشه‌های میشل فوکو» و «بررسی و نقد آراء و اندیشه‌های سید احمد فردید» جزو پرفروش‌ترین نرم‌افزارهای کانون اندیشه جوان هستند.

مسؤول دفتر نرم‌افزارهای اندیشه‌ای کانون افزود: به لطف خداوند، در سال جاری، 38 نرم‌افزار چندرسانه‌ای، تصویری و صوتی جدید در کانون اندیشه جوان تولید شده است که همراه با هفت نرم‌افزار تولید‌شده در سال 1389، در غرفه 687 بخش نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

یکشنبه 24 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط