loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سوران سرد» نقد می‌شود

نویسندگان مرتبط : جواد افهمی

رمان «سوران سرد» نوشته جواد افهمی در ادامه سلسله نشست‌های نقد رمان‌های منتشر شده مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، با حضور تعدادی از منتقدان و نویسندگان این مرکز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری انتشارات سوره مهر رمان دفاع مقدسی «سوران سرد» که به تازگی به چاپ سوم رسیده است، قرار است با حضور نویسندگانی همچون امیرحسین فردی؛ مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی، فیروز زنوزی جلالی، منیژه آرمین و دکتر صابر امامی، احمد شاکری، محمدکاظم مزینانی، خسرو باباخانی، راضیه تجار، سمیرا اصلانپور، محمد شجاعی، علی الله سلیمی و ... مورد بررسی قرار بگیرد.

رمان «سوران سرد» در مورد یک تعداد سرباز در حال خدمت در دو پایگاه در منطقه غرب کشور است. کل منطقه و این دو پایگاه در معرض خطر سقوط است و در همین حال یکی از دو پایگاه سقوط می‌کند و در پایگاه دیگر هم یک جاسوس پیدا می‌شود که شروع به جاسوسی برای شبکه ضد انقلاب و گروه کومله می‌کند و ...

گفتنی است رمان «سوران سرد» جواد افهمی در دو جایزه قلم زرین و چهاردهمین دوره جایزه کتاب فصل به عنوان نامزد کتاب برگزیده انتخاب شده بود.

رمان «سوران سرد» تولید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در 528 صفحه، قطع رقعی و در تیراژ 2 هزار و 500 نسخه و با قیمت 9 هزار و 900 تومان توسط سوره مهر عرضه شده است.

نشست نقد و بررسی رمان «سوران سرد»، از ساعت 30/15 چهارشنبه 27 مهرماه در سالن مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار می‌شود.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 24 مهر 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط