loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی کتاب «از پایداری تا پرواز» در بوشهر

نویسندگان مرتبط : رضا اسماعیلی

آیین رونمایی از کتاب «از پایداری تا پرواز» دوازدهم آبان ماه 90 در بوشهر صورت می‌گیرد. این اثر توسط رضا اسماعیلی تدوین شده است.

اسماعیلی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: نخستین مجلد از گفت‌وگو با شاعران پایداری سال گذشته (1389) با عنوان «از واژه تا فریاد» منتشر شده است. امسال دومین مجلد این مجموعه با عنوان «از پایداری تا پرواز» در آینده نزدیک به چاپ خواهد رسید.

وی افزود: در کتاب «از پایداری تا پرواز» با 15 شاعر مقاومت و پایداری مصاحبه شده که «حمید سبزواری»، «حسین اسرافیلی»،‌«حبیب‌الله بخشوده»، «ضیاالدین ترابی» و «علیرضا قزوه» برخی از این شاعرانند.

شاعر کتاب «آسمانی‌ها» ادامه داد: «تعریف شعر پایداری»، «مولفه‌ها و ویژگی‌های شعر پایداری» و «شعر مقاومت ایران در مقایسه با جهان» محور‌های مطرح شده در این کتابند و در کنار پاسخ‌های هر شاعر، بیوگرافی و تصویری از وی آمده است.

کتاب «از پایداری تا پرواز» در دومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی ‌رونمایی خواهد شد. این کنگره با حضور 45 شاعر ایرانی و 21 شاعر خارجی، از یازدهم تا سیزدهم آبان ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

چهارشنبه 11 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط