loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سایت ایام شروع به کار نمود

نویسندگان مرتبط : وحید جلیلی

سایت ایام شروع به کار نمود. در توضیح این سایت امده است: با وجود اهمیت فراوان ایام الله و یا همان مناسبت ها و گرامیداشت آن ها متاسفانه امروزه شاهدیم که پس از گذشت سی سال از انقلاب اسلامی هنوز مشکلات و کم کاری های فراوانی علی رغم وجود بسترهای مناسبی چون بودجه،نیروی انسانی ،آمادگی مخاطبین وجامعه وجود دارد. البته پس از انقلاب اسلامی هم در فضای دولتی وهم در فضای غیر دولتی کارهای مختلفی صورت گرفته که البته دارای اشکالات فراوانی بوده است.

با توجه به این گزاره ها و گزاره های دیگری همچون:

۱-وجود سیستم بسیار گسترده توزیع در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (حداقل ۵۰۰۰۰ هزار پایگاه و دهها هزار کانون و موسسه و مدرسه )
۲-خلاء موجود در زمینه تولید محتوا جهت پوشش سیستم گسترده توزیع
۳-عدم اطلاع از فعالیت ها وتولیدات جزیره ای و ندیده شدن تولیدات
۴-وجود بستر مناسب مادی ومعنوی در ادارات، نهادها وبه طور کلی فضای دولتی در زمینه مناسبت ها و خلا محتوای موجود در این مجموعه

سایت “ایام” با اهداف ذیل توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه اندازی گردید:

• ارائه محتوای آماده جهت فعالیت و عملیات فرهنگی در مناسبت های مختلف درسطح کشور و بین المللی
• پوشش و اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده جبهه فرهنگی در مناسبت ها در سطح کشور و بین المللی
• تقویت شبکه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و ایجاد سایت مرجع در زمینه مناسبت ها جهت اشتراک گذاری تولیدات برای استفاده عمومی و سراسری
• اطلاع رسانی، الگو دهی و ایجاد رقابت

بخش های سایت ایام

مناسبت ها:
مناسبت های زمانی :شامل مناسبت های مختلف که دارای تاریخ مشخصی در سال هستند مانند هفته دفاع مقدس،۱۳ آبان ،۱۶ آذر ،محرم، میلاد وشهادت ائمه اطهار(ع) شهادت شهید شهریاری و دیگر شهدا.
مناسبت های عمومی:شامل برنامه ها ومناسبت هایی که تاریخ مشخصی ندارند و در تمام سال قابل برگزاری هستند. مانند: یادواره ها و گرامیداشتشهدا، خاکسپاری شهدای گمنام، هیئت ها ومراسم های دعای هفتگی ،مراسم های تودیع و معارفه.
مناسبت های ویژه:مناسبت هایی که جدید اتفاق می افتد برای این زمان می توان از بیداری اسلامی،انتخابات مجلس ویا شهادت و فوت افراد شاخص نام برد.
در هر مناسبت در ۸ قالب محصولات ارائه شده است.
این سایت ۱۶ آبان را به عنوان اولین مناسبت خود قرار داده و با موضوع آمریکا به تولید محصول پرداخته است.
در این زمینه سایت ایام به عنوان اولین پروژه، بالغ بر ۳۰۰ محصول متنوع فرهنگی از جمله :فیلم، کلیپ، فایل صوتی، پوستر و نمایشگاه، نشریه و جزوه و محصولات تبلیغی متنوع می باشد که در سایت جهت استفاده عمومی قرار گرفته است.
از چمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود :جنایات آمریکا در ایران وجهان، جنایات آمریکا علیه ملت خود،
شخصیت های منتقدنظام سرمایه داری ،جنبش وال استریت و….اشاره نمود.
از مناسبت های بعدی سایت می توان به هفته بسیج،دهه محرم و۱۶ آذر اشاره نمود.

جمعه 13 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط