loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی «تراز عدالت» اثر جدید دلشاد تهرانی

نویسندگان مرتبط : مصطفی دلشاد تهرانی

تازه‌ترین اثر مصطفی دلشاد تهرانی تحت عنوان «تراز حیات» همزمان با عید غدیر خم در مجموعه فرهنگی قلهک رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «تراز حیات» نوشته مصطفی دلشاد تهرانی همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اندیشمندان اسلامی، اساتید و دانشجویان ساعت 18 روز دوشنبه 22 آبان ماه در «مجموعه فرهنگی قلهک» واقع در خیابان یخچال، جنب بوستان خلیج فارس برگزار می‌شود.
دلشاد تهرانی نویسنده کتاب‌های دینی و عضو هیأت علمی دانشکده علوم حدیث است و کتاب «تراز حیات» را درباره ساختار‌شناسی عدالت در نهج البلاغه به تحریر درآورده است.
مجموعه آثار چاپ شده استاد دلشاد تهرانی به 23 عنوان کتاب در 26 جلد می‏رسد. بیشترین حجم آثار وی به لحاظ تعداد صفحات، درباره سیره پیامبر اکرم (ص) در اثری هفت جلدی است که تنها سه جلد آن تاکنون منتشر شده است.
از جمله تالیف‌های وی می‌توان به چشمه خورشید، آشنایی با نهج‌البلاغه، اخلاق‌‌اداری در نهج‌البلاغه، تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه، مدرسه حسینی، دین و دینداری در نهج‌البلاغه، آزادی و حقوق انسانی در نهج‌البلاغه و پیشگاه حقیقت کربلا و عاشورا، نهضت حسینی، عزت حسینی، حماسه حسینی و ظهور حقیقت آدمی، دولت مهدی (ع) سیرت مهدی (ع) ... اشاره کرد.
«سیره نبوی» به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال 85 برگزیده شد. «دلالت دولت» آخرین اثر دلشاد تهرانی درباره آئین‌نامه حکومت و مدیریت در عهدنامه مالک‌اشتر است که آذر‌ماه سال 88 رونمایی شد.

جمعه 20 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد حسین

سلام لینک اضافه به سبد خرید کجاست چطوری کتاب رو بخریم از طریق اینترنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

30 تیر 1393

سلام.اینجا خبر مربوط به این کتاب کار شده و خود کتاب برای فروش روی سایت وجود ندارد.ان شاء الله به زودی اضافه می شود.

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط