loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مظلوم مقتدر»؛ واکاوی سیره امیرالمؤمنین(ع)

نویسندگان مرتبط : علیرضا پناهیان

مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام پناهیان با عنوان «مظلوم مقتدر» است که مقارن با فتنه 88 به واکاوی سیره سیاسی امیرالمؤمنین (ع) پرداخته‌ و به تازگی در قالب 12 درس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، مؤسسه فرهنگی - هنری «بیان معنوی» ناشر آثار حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، مجموعه‌ای از جدیدترین آثار وی را گردآوری و عرضه کرده است. بسیاری از این محصولات حاصل نشست‌های مستمر این استاد حوزه و دانشگاه با دانشجویان و جوانان طی سال‌های متمادی است که حول موضوعاتی ویژه بیان شده است.

تاکنون 20 عنوان از مجموعه سخنرانی‌های این خطیب توانا آماده عرضه شده است که عناوین «مهربان‌ترین نامه به جوان»، «چگونه با خدا حرف بزنیم؟»، «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» (در 56 جلسه)، «تقدم تثبیت ولایت بر اجرای عدالت» (سخنرانی در محضر مقام معظم رهبری)، «مهم‌ترین نیاز امروز ما» (برای جوانان انقلابی که دوست دارند یک بار دیگر به انتخاب شغل خود فکر کنند) و «بیان معنوی 5» از جدیدترین آثار است.

یکی دیگر از این آثار، جلسات هفتگی درس اخلاق حجت‌الاسلام پناهیان با عنوان «باران خوبی‌ها» است که در مسجد دانشگاه تهران طی 101 جلسه برگزار شده و به شرح بهترین خطبۀ اخلاقی نهج‌البلاغه پرداخته شده است.

«مهربان‌ترین نامه به جوان» عنوان محصول دیگری است که در آن بخشی از نامۀ امیرالمؤمنین(ع) به جوان بررسی شده است. این مجموعه در سالیان گذشته از سیما پخش و مورد استقبال فراوان جوانان قرار گرفت.

«بیان معنوی 5» پنجمین مجموعه از مجموعه سخنرانی‌های استاد پناهیان حاوی 292 جلسه سخنرانی در موضوعات خانواده و تربیت، اخلاق و معنویت، ولایت و سیاست، مهدیت و آخرالزمان، هنر و رسانه، به همراه سخنرانی‌های محرم 89 است. برخی از مباحث این مجموعه عبارت است از خانوادۀ متعالی، تأثیر فراوان زنان در فرهنگ‌سازی، آیا ظهور نزدیک است؟، تأملی در غربال آخرالزمان، رابطۀ عبد و مولا، جدی بگیریم، کشف رابطه با خدا، تکبر پنهان، زیبانگری و ... است.

ویرایش جدید «ندای معنوی 1» گلچین مجموعه‌ای از 190 قطعه روضه‌ با صدای این استاد حوزه و دانشگاه است که پس از هر مبحث علمی - اخلاقی خوانده شده است. لازم به توضیح است که با توجه به نگاه جامع وی به ریشه‌های تاریخی انحراف مردم زمان اهل بیت(ع) و هشدار نسبت به تکرار آن، روضه‌های مرتبط خوانده می‌شود.

یکی از سخنرانی‌های حجت‌الاسلام پناهیان، درس‌نامه «مظلوم مقتدر» است که مقارن با فتنه 88 به واکاوی سیره سیاسی امیرالمؤمنین(ع) پرداخته‌اند. این نشست در قالب 12 درس و با شیوه‌ای جدید و جذاب در ارائه سخنرانی‌های دینی در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار شده است.

محصولات «بیان معنوی» در تهران و شهرستان‌ها، از طریق سایت پاتوق کتاب یا فروشگاه موسسه کتاب فردا قابل دریافت است.

جمعه 20 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط