loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سخنان مهم سعید قاسمی در همایش «قبلتین در زنجیر»

نویسندگان مرتبط : سعید قاسمی

حاج سعید قاسمی پنج‌شنبه گذشته در مراسم سالگرد شهدای حج خونین 66 در بهشت زهرا(س) تهران سخنرانی کرد و با قرائت پیام‌هایی از امام راحل در آستانه حج 66، پس از کشتار حجاج و پیام قطعنامه، از نامه اخیر رئیس‌جمهور و هاشمی رفسنجانی به پادشاه عربستان انتقاد کرد.

رجانیوز متن کامل سخنرانی مهندس سعید قاسمی در این همایش را که حاجی بخشی پیر جبهه‌های دفاع مقدس نیز در این مراسم حضور داشته، منتشر می‌کند:

السلام علیک یا روح الله؛ و السلام علیک بجمیع شهدائک؛ الذین بذلوا مهجهم دون الحسین علیه السلام؛ طبتم و طابت الارض التی فیها دفنتم؛ فیالیتنی کنا معکم فافوز فوزا عظیما

ای کاش چون حاج بخشی در حج خونین 66 در نزد شما بودیم و در کنار حرم امن الهی آنجا که اگر حاجی مویی از بدن خود ازاله کند باید که دیه و کفاره بدهد، و اگر حشره ویا مورچه ای زیر با له کرد و یا برگ درختی را قطع نمود. امروز در جوار مزار 500 شهید آزاده که به حق می توان گفت اولین شهدای نهضت شهدای اسلام می بودیم.

هرچند این توفیق از ما سلب شد.

اما دست و بازوی همه شما عزیزانی که چه نسبت سببی و نسبی و چه به خاطر رسالت و تکلیف بزرگی که امام خمینی (ره) بر گردن شما نهاده است امروز در این مکان جمع شده اید می بوسم.

حضور حاج بخشی بعد از این همه عمل جراحی و زمین گر شدن، علمدار ما، همان کسی که قالب شهدا را درک کرد، محبوب دل امام خمینی (ره) و رهبر (دام ظله العالی) با همه کسالتی که داشت و با سلاحی تحویل نداد و درجه بگیرد، با همان شکل و لباس و صداقت بسیجی در محفل ما حضور دارند.

پنجمین سال است که مراسم شهدای خونین حج 66 را بر گزار می کنیم. با توجه به اینکه برای هر عملیاتی مراسم و یادبود برگزار می شود، این سوال مطرح است که چرا برای 500 نفر از شهدای عملیات حج یادبودی برگزار نمی شود.

نه رادیو، تلویزیون و مسئولین، جبراً، عمداً و یا سهواً از چنین اتفاق بزرگی که رهبر و امام راجع به آن اعلام نمودند که مسئله‌ی حجاز مسئله‌ی کوچکی نیست و امام رحمة الله فرمودند: "اگر از صدام بگذریم اگر از همه جنایت‌هایی که بر ما گذشت بگذریم، از جنایات و مقوله‌ای که آل سعود بر ما روا داشته‌اند نخواهیم گذشت."

امروز و به مانند پنج سال گذشته که هم رادیو و تلویزیون و هم مسئولین نمی خواهند و یا قصد ندارند پیام حضرت روح الله را در رابطه با وهابی های کثیف بازخوانی نمایند، فقط و فقط بنا دارم در اینجا سه پیام از حضرت روح الله را بازخوانی نمایم.

شروع سال 66 و در اوج و گرماگرم جنگ، همچنین حضور آمریکایی ها در خلیج فارس و فشار بر جمهوری اسلامی ایران همه جانبه وجود دارد تا جواب عملیات سیزده آبان به فرماندهی شهید محسن وزوایی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به گروگان گرفتن 52 جاسوس به مدت 444 که در این مدت آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند را توسط وهابی‌های کثیف به فرماندهی صهیونیستم، آلمانی لهستانی تباری به نام «آلریش وگنر» در کنار حرم امن الهی انتقام گیری نماید.

لازم بذکر است همین ولیعهد اخیر عربستان لعنة الله به نام «شاه زاده نایف» که در آن زمان وزیر دفاع بوده، اگرچه که کشتار حجاج بیت اله الحرام به اوامر آمریکایی ها و به دست این ملعون اتفاق افتاد.

امروز جمع شده‌ایم تا بار دیگر اعلام حمایت خود را از رهبر، امام و میثاق مجدد با شهدا علی رغم غبار فراموشی در جریانات سیاسی روز را فریاد بزنیم.

عجیب است که در آستانه اعزام حجاج در سال 66 و سه روز قبل از واقعه کشتار حجاج بیت الله الحرام امام خمینی (ره) پیام خود را با این آیه آغاز نمودند که:

" وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِراً إِلَی اللهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللهِ وَ کانَ اللهُ غَفُوراً رَحِیماً" – نسا – آیة 100 –
و هر که در راه خداوند هجرت کند، اقامتگاه‏هاى بسیار همراه با گشایش خواهد یافت و هر که از خانه‏اش هجرت‏کنان به سوى خدا و پیامبرش خارج شود، سپس مرگ، او را دریابد حتماً پاداش او بر خداوند است و خداوند آمرزنده‏ى مهربان است.

تمام کسانی که فتنه 88 را گذرانده‌اید، بخشی از فتنه به کسانی بر می گردد که با امام خمینی(ره) مخالفت آراء دارند بر سر بسیاری از مسائل ، من جمله حج. از دیدگاه آقا روح الله دین او، مرام او، منسک و زندگی و حجش با تلقی خیلی از ما، خاصه حج ما تفاوت دارد.

حج از دیدگاه امام خمینی (ره) اگر همراه با برائت نباشد با صدای بلند، آنهم براساس فرمایش قرآن: اگر در آنجا بلند فریاد نزنی و اعلان برائت از مشرکین زمان نکنی، حج تو حج نیست.

تلقی برخی از افراد از راهپیمایی اعلان برائت از مشرکین حجاج در سال 66 حتی روحانی با دیدگاه امام خمینی (ره) متفاوت است و لزومی برای این حرکت را احساس نمی کنند، هیچ، اجرای برائت را نیز نفی می کنند.

خطاب من به تمام کسانی است که نمک می خورند، ولی نمکدان می شکنند.

اینها همان کسانی هستند که لباس و ردای روحانیت را بر تن دارند، اما از حیث اعتقادی و سیاسی هیچ نسبتی با شما و حضرت امام خمینی (ره) ندارند.

قرائت پیام حضرت امام خمینی(ره) که در آستانه‌ی اعزام حجاج در سال 1366 توسط حاج سعید قاسمی:

"...اعلان برائت از مشرکان که از ارکان توحیدی و واجبات سیاسی حج است، باید در ایام حج به صورت تظاهرات و راهپیمایی باصلابت و شکوه هر چه بیشتر و بهتر برگزار شود و حجاج محترم ایرانی و غیر ایرانی با هماهنگی کامل با مسوولین حج و نماینده این جانب، جناب حجت الاسلام آقای کروبی(لعنة الله) در کلیه مراسم شرکت نمایند و فریاد کوبنده برائت از مشرکان و ملحدان استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جنایتکار را در کنار خانه توحید طنین اندازند و از ابراز بغض و کینه خود نسبت به دشمنان خدا و خلق غافل نشوند. مگر تحقق دیانت جز اعلام محبت و وفاداری نسبت به حق و اظهار خشم و برائت نسبت به باطل است؟ حاشا که خلوص عشق موحدین جز به ظهور کامل نفرت از مشرکین و منافقین میسر شود و کدام خانه ای سزاوارتر از کعبه و خانه امن و طهارت و الناس که در آن به هر چه تجاوز و ستم و استثمار و بردگی و یا دون صفتی و نامردمی است عملاً و قولاً پشت شود و در تجدید میثاق الست بربهم بت اِلهه‌ها و اربابان متفرقون شکسته شود و خاطره مهم ترین و بزرگترین حرکت سیاسی پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) در یوم یوم الحج الاکبر زنده بماند و تکرار شود..."

"...جهانخواران و دشمنان ملت ها، بعد از این آرام و قرار نخواهند داشت و به حیله ها و تزویرها و چهره های گوناگون متمسک می‌شوند و روحانی نماها و آخوندهای درباری و اجیرشدگان سلاطین و ملی‌گراها و منافقین به فلسفه ها و تفسیرها و برداشت های غلط و منحرف روی می‌آورند و برای خلع سلاح‌های مسلمانان و ضربه زدن به صلابت و ابهت و اقتدار امت محمد ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ به هر کاری دست می‌زنند و چه بسا جاهلان متنسک بگویند که قداست خانه حق و کعبه معظمه را به شعار و تظاهرات و راهپیمایی و اعلان برائت نباید شکست و حج جای عبادت و ذکر است نه میدان صف آرایی و رزم و نیز چه بسا عالمان متهتک القا کنند که مبارزه و برائت و جنگ و ستیز، کار دنیاداران و دنیاطلبان بوده است و ورود در مسایل سیاسی، آن هم در ایام حج دون شأن روحانیون و علما میباشد که خود این القائات نیز از سیاست مخفی و تحریکات جهانخواران به شمار می رود که مسلمانان باید با همه امکانات و وسایل لازم به مقابله جدی و دفاع از ارزش های الهی و منافع مسلمین برخیزند و صفوف مبارزه و دفاع مقدس خویش را محکم و مستحکم نمایند و به این بی خبران و دل مردگان و پیروان شیاطین بیش از این مجال حمله را به صفوف عقیده و عزت مسلمانان ندهند و از همه جا و همه سرزمین ها و خصوصا از کعبه حق به جنود خدا متصل شوند..."

"...و زائران عزیز، از بهترین و مقدس ترین سرزمین های عشق و شعور و جهاد به کعبه بالاتری رهسپار شوند و همچون سید و سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین ـ علیه السلام ـ از احرام حج به احرام حرب و از طواف کعبه و حرم به طواف صاحب بیت و از توضوء زمزم به غسل شهادت و خون رو آورند و به امتی شکست ناپذیر و بنیانی مرصوص مبدل گردند که نه ابر قدرت شرق یارای مقابله آنان را داشته باشد نه غرب که مسلما روح و پیام حج چیز دیگری غیر از این نخواهد بود که مسلمانان، هم دستور العمل جهاد با نفس را بگیرند و هم برنامه مبارزه با کفر و شرک را به هر حال اعلان برائت در حج، تجدید میثاق مبارزه و تمرین تشکل مجاهدان برای ادامه نبرد با کفر و شرک و بت پرست هاست و به شعار هم خـلاصـه نمـیشود که سرآغاز علنی ساختن منشور مبارزه و سازماندهی جنود خدای تعالی در برابر جنود ابلیس صفتان است و از اصول اولیه توحید به شمار میرود و اگر مسلمانان در خانه ناس و خانه خدا از دشمنان خدا اظهار برائت نکنند، پس در کجا می‌توانند اظهار نمایند و اگر حرم و کعبه و مسجد و محراب، سنگر و پشتیبان سربازان خدا و مدافعان حرم و حرمت انبیا نیست، پس مأمن و پناهگاه آنان در کجاست؟..."

"... امروز فریاد برائت ما از مشرکان و کافران، فریاد از ستم ستمگران و فریاد امتی است که جانشان از تجاوزات شرق و غرب و در رأس آنان آمریکا و اذناب آن به لب رسیده است و خانه و وطن و سرمایه اش به غارت رفته است. فریاد برائت ما، فریاد ملت مظلوم و ستم ـ دیده ـ کشیده افغانستان است و من متأسفم که شوروی به تذکر و هشدار من در مورد افغانستان عمل ننمود و به این کشور اسلامی حمله کرد. ..."

"... و نیز فریاد برائت ما فریاد مردم مسلمان آفریقاست، فریاد برادران و خواهران دینی ما که به جرم سیاه بودن تازیانه ستم سیه روزان بی فرهنگ نژادپرست را میخورند فریاد برائت ما، فریاد برائت مردم لبنان و فلسطین و همه ملت ها و کشورهای دیگری است که ابرقدرت های شرق و غرب، خصوصا آمریکا و اسرائیل به آنان چشم طمع دوخته اند و سرمایه آنان را به غارت برده اند ..."

"... فریاد برائت همه مردمانی است که دیگر تحمل تفرعن آمریکا و حضور سلطه طلبانه آن را از دست داده اند و نمی خواهند صدای خشم و نفرتشان برای ابد در گلوهای شان خاموش و افسرده بماند واراده کرده اندکه آزاد زندگی کنند و آزاد بمیرند و فریادگر نسل ها باشند."

کشتار صورت گرفت در کنار حرم امن الهی و حدث ما حدث، از بالا و پایین شارع الحجوم، کنار حرم امن شیعیان و مسلمانان را به رگبار بستند. جانبازان و معلولین در صف اولند، زن ها، مسن ها، پرتاب گاز اشک آور و اتفاق ها افتاد.
کسانی که به دنبال همسرانشان و زنانشان می گشتند و پیدا نکردند، چندین بار به بعثه مراجعه کرده و جوابی نگرفتند، فلذا از شدت غم و غصه در بی تفاوتی مسئولین امثال کروبی خائن، خود را از بالای بام هتل به پایین انداختند که چون روی بازگشت به ایران بدون همسرشان را نداشتند.

این ها را تاریخ برای ما نوشت.

نزدیک به دو دهه است که گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این شهدا مظلوم بی بانی بود، چرا که قائل به شعار الموت الآمریکا و اسرائیل نبودند.

جای تأسف دارد که صدا و سیما در سالگرد چنین کشتاری، به اندازه‌ای که از فوتبال مسخره و بازیکنان مستهجن آن(اشاره به نصرتی و شیث و امثالهم) و هنرپیشه‌های بی قید و بند سینما ساعت‌ها برنامه و مطلب پخش می کند از تاریخ سراسر خونین کشور اسلامیان ذره‌ای یاد نمی‌شود، ولو در حد رو خوانی.

قرائت پیام حضرت امام خمینی (ره) پس از کشتار حجاج بیت الله الحرام توسط رژیم سفاک آل سعود در سال 1366 توسط سردار حاج سعید قاسمی:

"... این حوادث غیرمترقبه و شگفت‌آور نیست که دوباره دست کثیف آمریکا و اسرائیل از آستین ریاکاران و سردمداران کشور عربستان و خائنین به حرمین شریفین به درآید و قلب بهترین مسلمانان و عزیزان و میهمانان خدا را نشانه رود و مدعیان سقایت(آب‌رسان- سقی-) حاج و عمارت مسجدالحرام، خیابانها و کوچه هاى مکه را از خون مسلمانان سیراب کنند.

ما در عین حال که شدیدا متاثر و عزادار از این قتل عام بى سابقه امت محمد صلى اللّه علیه و آله و سلم و پیروان ابراهیم حنیف و عاملین به قرآن کریم گردیده ایم ولى خداوند بزرگ را سپاس مى گزاریم که دشمنان ما و مخالفین سیاست اسلامى ما را از کم عقلان و بیخردان قرار داده است، چرا که خودشان هم درک نمى کنند که حرکتهاى کورشان سبب قوت و تبلیغ انقلاب ما و معرف مظلومیت ملت ما گردیده است و در هر مرحله اى سبب ارتقاى مکتب و کشورمان را فراهم کرده‌اند که اگر از صدها وسیله تبلیغاتى استفاده مى کردیم و اگر هزاران مبلغ و روحانى را به اقطار عالم مى فرستادیم تا مرز واقعى بین اسلام راستین و اسلام امریکایى و فرق بین حکومت عدل و حکومت سرسپردگان مدعى حمایت از اسلام را مشخص کنیم، به صورتى چنین زیبا نمى توانستیم، و اگر مى خواستیم پرده از چهره کریه دست نشاندگان آمریکا برداریم و ثابت کنیم که فرقى بین محمدرضاخان و صدام آمریکایى و سران حکومت مرتجع عربستان در اسلام‌زدایى و مخالفتشان با قرآن نیست و همه نوکر امریکا هستند و مامور خراب کردن مسجد و محراب و مسئول خاموش نمودن شعله فریاد حق‌طلبانه ملتها، باز به این زیبایى میسر نمى گردید، و همچنین اگر مى خواستیم به جهان اسلام ثابت کنیم که کلیدداران کنونى کعبه لیاقت میزبانى سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تامین آمریکا و اسرائیل و تقدیم منافع کشورشان به آنان کارى از دستشان برنمى آید، بدین خوبى نمى توانستیم بیان کنیم و اگر مى خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل سعود، این وهابیهاى پست بی‌خبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته اند، به این اندازه که کارگزاران ناشى و بى اراده حاکمیت سعودى در این قساوت و بى رحمى عمل کرده اند، موفق نمى شدیم و حقا که این وارثان ابى سفیان و ابى لهب و این رهروان راه یزید روى آنان و اسلاف خویش را سفید کرده اند."

زمانی که جوان ما با مصرف محصولات آمریکایی، صهیونیستی ""کوکاکولا" و ... که بدست خودمان و از جانب خودمان تأمین می شود، تغذیه می کند، قطعاً هم نباید یکبار پیام حضرت روح الله در رابطه با کشتار حج 66 را نشنیده باشد.

اسلام به ذات خود ندارد عیبی
هر عیب که هست از دین و مسلمانی ماست

ادامه قرائت پیام:

"...و در حالى که اجساد عزیزان ما بر زمین افتاده اند، صدام و حسین اردنى(ملک حسین، پادشاه اردن) و حسن مراکشى(ملک حسن، پادشاه مغرب «مراکش») به حمایت از جنایت آل سعود اعلام همبستگى نمایند، گویى عربستان سنگر بزرگى را فتح کرده است و در کشتن صدها زن و مرد بى‌دفاع مسلمان و به رگبار مسلسل بستن آنان و عبور از روى اجساد مطهر آنان به پیروزى نظامى بزرگى نایل آمده است که به یکدیگر تبریک مى گویند و حال آنکه جهان در این ماتم نشسته و دل پیامبر خاتم شکسته است.

و چه کسى است که نداند توسل به زور و سرنیزه و لشکرکشى در برابر زائران خانه حق و تهیه آن همه مقدمات و توسل به بهانه هاى پوچ براى درگیرى با زنان و مردان و جانبازان و مادران و همسران شهیدان چیزى جز استیصال و خشم و ضعف امریکا و عجز و ناامیدى سرسپردگان آنان نخواهد بود.

یقینا آمریکا و عربستان از شرایط خلع سلاح مسلمانان در حرم خدا و احترام مؤمنین به احکام قرآن و پرهیز از جدال در کنار خانه خدا سوءاستفاده کرده اند و با وسایل از پیش فراهم شده و نقشه هاى دقیق روبه‌صفتانه به صفوف شیرمردان و شیرزنان ما حمله نموده اند و آنان را غافلگیر کرده اند.

حکومت سعودى مطمئن باشد که آمریکا لکه ننگى بر دامنش نهاده است که تا قیام قیامت هم با آب زمزم و کوثر پاک نمى شود و خونى که از دل اقیانوس بزرگ ملت ما بر سرزمین حجاز جارى شده است، زمزم هدایتى براى تشنگان سیاست ناب اسلام گردیده است که ملتها و نسلهاى آینده از آن سیراب و ستمکاران در آن غرق و هلاک مى شوند و ما همه این جنایتها را به حساب امریکا گذاشته ایم و به یارى خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرودها و شیاطین و قارون‌ها خواهیم گرفت.

و مجددا تاکید مى کنم که اینها بهاى گران حاکمیت نه شرقى و نه غربى و استقلال و آزادى و اسلام‌خواهى ماست."

و اما یکسال بعد، سال 1367، پیام امام خمینی (ره) به مناسبت اولین سالگرد شهدای خونین حج و همزمان پیام قطعنامه 598

خطاب من به شما و تمام کسانی که هنوز و هنوز است به نسبت به این قصه (قطعنامه) سوال دارید، اگرچه که بخشی از آن در فتنه 88 پاسخ داده شد، که چه کسانی در خوراندن زهر(تحمیل پذیرش قطعنامه به حضرت امام خمینی ره) نقش داشتند.

"... بزرگترین درد جوامع اسلامى این است که هنوز فلسفه واقعى بسیارى از احکام الهى را درک نکرده اند، و حج با آنهمه راز و عظمتى که دارد هنوز به صورت یک عبادت خشک و یک حرکت بیحاصل و بى ثمر باقى مانده است.
یکى از وظایف بزرگ مسلمانان پى بردن به این واقعیت است که حج چیست و چرا براى همیشه باید بخشى از امکانات مادى و معنوى خود را براى برپایى آن صرف کنند.

چیزى که تا به حال از ناحیه ناآگاهان و یا تحلیلگران مغرض و یا جیره خواران به عنوان فلسفه حج ترسیم شده است این است که حج یک عبادت دسته جمعى و یک سفر زیارتى - سیاحتى است.

به حج چه که چگونه باید زیست و چطور باید مبارزه کرد وبا چه کیفیت در مقابل جهان سرمایه دارى و کمونیسم ایستاد! به حج چه که حقوق مسلمانان و محرومان را از ظالمین باید ستاند! به حج چه که باید براى فشارهاى روحى و جسمى مسلمانان چاره اندیشى نمود! به حج چه که مسلمانان باید به عنوان یک نیروى بزرگ و قدرت سوم جهان خودنمایى کنند! به حج چه که مسلمانان را علیه حکومتهاى وابسته بشوراند.

بلکه حج همان سفر تفریحى براى دیدار از قبله و مدینه است و بس! و حال آنکه حج براى نزدیک شدن و اتصال انسان به صاحب خانه است.

و حج تنها حرکات و اعمال و لفظها نیست و با کلام و لفظ و حرکت خشک، انسان به خدا نمى رسد. "

"... ولى چه باید کرد و این غم بزرگ را به کجا باید برد که حج بسان قرآن مهجور گردیده است.

و به همان اندازه اى که آن کتاب زندگى و کمال و جمال در حجابهاى خود ساخته ما پنهان شده است و این گنجینه اسرار آفرینش در دل خروارها خاک کج فکریهاى ما دفن و پنهان گردیده است و زبان انس و هدایت و زندگى و فلسفه زندگى ساز او به زبان وحشت و مرگ و قبر تنزل کرده است..."

"... ولى هیچکس نیست که از خود بپرسد ابراهیم و محمد - علیهم السلام - که بودند و چه کردند ، هدفشان چه بود، از ما چه خواسته اند? گویى به تنها چیزى که فکر نمى شود به همین است.

مسلم حج بى روح و بى تحرک و قیام، حج بى برائت، حج بى وحدت، و حجى که از آن هدم کفر و شرک بر نیاید، حج نیست."

و این عدم مطالعه و توجه به پیام ها و گفتارها و دستورات اسلام ناب است که در حج می بایست شاهد حضور برخی افرادی باشیم که نخستین شرط زیارت خانه خدا را که رعایت حجاب و عفاف می باشد نداشته و ندارند و متأسفانه در همین جوار قبور شهدا نیز این قضیه تکرار شده و می شود.

کعبه یک سنگ سیاه است که ره گم نشود
حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست

قرائت بخشی از قطعنامه 598 در اولین سالگرد کشتار حجاج بیت الله الحرام در عملیات برائت از مشرکین حج 1366 از زبان حضرت روح الله و توسط سردار حاج سعید قاسمی:

"...ما با اعلام برائت از مشرکین تصمیم بر آزادى انرژى متراکم جهان اسلام داشته و داریم.

و به یارى خداوند بزرگ و با دست فرزندان قرآن روزى این کار صورت خواهد گرفت.

و انشاءاللّه روزى همه مسلمانان و دردمندان علیه ظالمین جهان فریاد زنند و اثبات کنند که ابرقدرتها و نوکران و جیره خوارانشان از منفورترین موجودات جهان هستند.

کشتار زائران خانه خدا توطئه اى براى حفظ سیاستهاى استکبار و جلوگیرى از نفوذ اسلام ناب محمدى - صلى اللّه علیه و آله و سلم - است.

و کارنامه سیاه و ننگین حاکمان بى درد کشورهاى اسلامى حکایت از افزودن درد و مصیبت بر پیکر نیمه جان اسلام و مسلمین دارد."

آقای احمدی نژاد تمام دنیا، از جمله آمریکایی‌ها و سعودی هم می‌دانند هیچ نسبت و ارادتی بین تو و آنها نیست، و آنها نیز قبول نمی‌کنند که شما از صفای دل و صداقت به آنها تسلیت گفته و بقای حکومت‎شان را از درگاه خداوند طلب نمایید، و آرزو می کردیم در اینگونه موارد سیاست سکوت را اختیار می‌کردید، هرچند هاشمی هم پیامی مشابه پیام شما را ارسال نمود، ولیکن از دیدگاه و نظر ما و جماعت حزب الله میان شما، خاتمی(خائن و خودفروخته) و هاشمی(که از ابتدا قائل به این نکته بوده که ایران و عربستان دوبال کبوتر اسلامند) تفاوت های فراوان وجود دارد و ما شما را با آنان یکسان نمی دانیم.

ولی از شما نیز توقع ارسال این پیام را نیز نداشتیم.

تو که پرچم امام خمینی (ره) را بلند کرده ای، لااقل این پرچم را پاک و منزه بدار از دو پهلویی و سیاست زدگی.

مردمی که مردم محرم، عاشورا و رمضان هستند، اینها شما را به رأس کار آوردند و این مردم هیچ ترسی از تحریم و تهدید ندارند و نخواهند داشت، بحمدالله، این مردم هستند که پای کار شما می مانند.

این مردم از حرف های دو پهلوی شما در قبال آمریکا و سعودی ناراحت و دل شکسته می شوند.

ادامه قرائت پیام قطعنامه:

"... پیامبر اسلام نیازى به مساجد اشرافى و مناره هاى تزئیناتى ندارد.

پیامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پیروان خود بوده است که متاسفانه با سیاستهاى غلط حاکمان دست نشانده به خاک مذلت نشسته اند.

مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه هاى مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتلعام زائران خانه خدا را فراموش مى کنند? مگر مسلمانان نمى بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهاى فتنه و جاسوسى مبدل شده اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهاى کثیف دربارى، اسلام مقدس نماهاى بیشعور حوزه هاى علمى و دانشگاهى، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها، و در یک کلمه اسلام امریکایى را ترویج مى کنند، و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکاى جهانخوار، مى گذارند.

مسلمانان نمى دانند این درد را به کجا ببرند که آل سعود و خادم الحرمین به اسرائیل اطمینان مى‌دهد که ما اسلحه خودمان را علیه شما به کار نمى بریم!"

"... آیا این حرکات براى جهان اسلام شرمآور نیست؟ و تماشاچى شدن گناه و جرم نمى باشد؟ آیا از مسلمانان کسى نیست تا بپاخیزد و این همه ننگ و عار را تحمل نکند؟ راستى ما باید بنشینیم تا سران کشورهاى اسلامى احساسات یک میلیارد مسلمان را نادیده بگیرند و صحه بر آنهمه فجایع صهیونیستها بگذارند، و دوباره مصر و امثال آن را به صحنه بیاورند؟ حال، مسلمانان باور مى کنند که زائران ایرانى براى اشغال خانه خدا و حرم پیامبر قیام کرده اند و مى خواهند کعبه را دزدیده به قم ببرند! اگر مسلمانان جهان باور کرده اند که سران آنها دشمنان واقعى امریکا و شوروى و اسرائیل هستند، تبلیغات آنان هم در مورد ما را باور مى کنند."

"...ما در مکه باشیم یا نباشیم دل و روحمان با ابراهیم و در مکه است.

دروازه هاى مدینةالرسول را به روى ما ببندند یا بگشایند، رشته محبتمان با پیامبر هرگز پاره و سست نمى شود.

به سوى کعبه نماز مى گزاریم و به سوى کعبه مى میریم.

و خدا را سپاس مى گزاریم که در میثاقمان باخداى کعبه پایدار مانده ایم و پایه هاى برائت از مشرکین را با خون هزاران هزار شهید از عزیزانمان بنیان نهاده ایم.

و منتظر هم نمانده ایم که حاکمان بى شخصیت بعض کشورهاى اسلامى و غیر اسلامى از حرکت ما پشتیبانى کنند.

ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم.

ما غیر از خدا کسى را نداریم.

و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمى داریم."

تفسیر بخشی از عملیات حج و تعبیر به عملیات مشترک نظامی مسلمانان جهان توسط سردار حاج سعید قاسمی:

حج برای این است که در فردا روزی که روز عرفه است، سه میلیون مسلمان به مثابه مانور مشترکی در کنار یکدیگر با یک لباس و نشان و شعار اقدام به برگزاری مناسک حج می کنند و یکصدا به ندای منادی فریاد بر می آورند: لبیک اللهم لبیک ؛ ان الحمد و النعمه لک و الملک لا شریک لک لبیک.

سه میلیون نفر زنجیر وار شعار می دهند از عرفات(جایی که شناختن، جایی که آدم و حوا به گناه خود اعتراف کرده) و از آنجا حرکت می کنند. یک دهلیز 20 کیلومتری عملیات را از شرق به سمت غرب به سمت وارد مشعر می شوند.

هنوز گرگ و میش هواست، قبل از اینکه بزنند به خط باید مهمات جمع کنند(تعبیر جمع کردن سنگ برای رمی جمرات)، سه روز باید رمی جمرات(سنگسار شیطان) کنند.

مهمات داری؟نداری؟! از قبل باید می آوردی!

نداری اینجا باید جمع کنی، اگر جمع نکردی باید از رفیقت بگیری!

از غریبه حق گرفتن نداری!

داخل مشعر، طلوع صبح، پس از طلوع آفتاب، حمله آغاز می شود.

وسایل و توشه باید در نقطه ی رهایی درون چادرها قرار دهد و برود به سمت رمی جمره.

اول در رمی جمرات، باید جمره عقبی را بزند(یاد سردار جاوید الأثر احمد متوسلیان که اعتقاد به هدف قرار دادن عقبه‌ی دشمن داشت و نه خط مقدم)

روز اول هفت سنگ و جمره عقبی

این یک مانور است، و باید خون ریخت، تو که کشتار نمی توانی بکنی، پس باید قربانی بدهی.

قربانی هم باید سالم و در قد و قواره ی خودت باشد.

بعد از آن باید تقصیر کنی از تمامی گناهانت

فردا روزی عملیات پاک سازی یعنی خط اول، خط دوم و خط سوم، جمره اولی، جمره وسطی و جمره عقبی

شب باید برگردی به چادر، همانند بسیجی های زمان دفاع مقدس، دعا و نیایش و تمنا از درگاه خداوند برای نابودی دشمنان.

جمعه 20 آبان 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط